2 Jaar VolkomenCut ;-)

Daar moet op gedronken worden !!

VolkomenCut of zoals je wilt Volkomen-Cut viert op 8 december 2006 haar 2 – jarige bestaan.

Vraag me niet hoe het kan dat ik het zolang volgehouden heb met de updates en afdates . Mischien is dát juist de uitdaging affijn op naar de volgende 2 jaar .

 

Pé.S. gepubliceerd op 7 december ik wil er vroeg in

Dit bericht werd geplaatst in Volkomencut. Bookmark de permalink .

4 reacties op 2 Jaar VolkomenCut ;-)

  1. woman zegt:

    Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh Proficiat!!!
    Maar euhhhhhh… waar kan ik nu terecht met mijn mooie kado???😦

  2. Annajee2 zegt:

    Al 2 jaar aan ’t spacen!
    Cheers dan maar hè !!! :D 

  3. Marijke zegt:

    Zo heeee… 2 jaar al…
    Gefelicitaartmetchampagne dan maar…!!!🙂
    en euh… nog vele spacejaartjes erbij😉

  4. Marijn zegt:

    Hoooii!
    Inmiddels al 2 jaar.. pff.. wat gaat de tijd snel😛
     
    Ik zou zeggen, Space on😛

Geef een reactie

