Helaas geen 2 mediaplayers meer

Cute , denk je eens een goede update te hebben van Spaces en dan over 2 afzonderlijke mediaplayers te beschikken…

Dus niet ze zijn zo vriendelijk geweest de mediaplayer die je eerst via een bepaalde tweak kon toevoegen te verwijderen.

Pé is hier erg blij mee, maar niet heus.

Ik zeg maar ‘If it isn’t broken don’t fix it !!’  *zucht*

 

Dit bericht werd geplaatst in Volkomencut. Bookmark de permalink .

2 reacties op Helaas geen 2 mediaplayers meer

  1. Marijke zegt:

    Hmm… weird…
    Op mijn testspace staan beide players er nog steeds op.
    Allebei een andere inhoud en ze spelen ook…

  2. Marijke zegt:

    Huh.. en ik zie er hier toch ook 2???
    Of uh… ik kijk toch niet sch…
    Ik zie er echt twee hoor!

Geef een reactie

