Nederland merharba(h)

Zo ’t zit er  weer op helaas  . Ik ben 11 dagen naar Side (70 km ten oosten van Atalya , Zuid Turkije , geweest. Pfft 11 dagen gaan wel snel . Uh het was niet direct in de plaats Side maar zo’n 5 km verderop in de streek Titrengol ofzoiets. Het weer was prachtig, op 2 dagen na toen heeft het continue gegoten. Onbegrijpelijk hoeveel regen dan kan vallen, maar goed dan kunnen ze er daar ook weer een maand tegen😀. Wat ik gedaan heb ? Beetje luieren, wandelen, zwemmmen eten luieren , zonnen, uh had ik al gezegd uitrusten ? Ik heb zoveel uitgerust dat ik er moe van ben 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Reizen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Nederland merharba(h)

  1. woman zegt:

    Haaaaaaaa You’re back -> Merharba! Kijk ik op je punt, staat er; meer op mijn space… maar euh… volgens mij staat hier precies hetzelfde hoor hahaha. EN ik loop hier steeds vast en dan reageert nix meer… Ja… alleen ik  :-P
    Errug rustig ja… werd ook tijd dat je terug kwam… beetje leven in de brouwerij😛
     

Geef een reactie

