Nieuwe beta live-writer ?

Geen idee of het een nieuwe Windows Live Writer is, het versie nummer is gelijk. Wel zie ik een tags toevoeging dus er is wel iets veranderd, of de plugins zijn inbegrepen… Ik heb hem maar even gedownload, hopenlijk wordt het geen mess  Ik ben ook benieuwd naar de zogenaamde tags, vrees dat het niet werkt op spaces, maar goed even posten dan 

Blogshare hoor ik nix meer van bestaat dat eigenlijk nog wel ?

 

Groetjes Pé Die bijna op vakantie gaat

 

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

2 reacties op Nieuwe beta live-writer ?

  1. woman zegt:

    Tags???Blogshare??? Alwéér op vakantie??? Waar Was U dan de laatste tijd???😛
     

  2. mariska zegt:

    Heee die pee, lang niet geweest hier, leuk dat je nog steeds in space ben. Ik ben tegenwoordig allen nog maar op hyves te vinden en kom daar ook veel spacers tegen dus das heel gezelli.. kom je ook hyven? Ik zal de link hier neerzetten okee?
    Ik hoop tot gauw… groetjes maris
     

Geef een reactie

