Windows Live writer

Nou het is er van gekomen welliswaar nog een (beta) maar nu kun je met het programa Windows Live Writer offline een weblog schrijven en dan publiceren. Downloaden kan . Ik doe nu even een testlogje. Het is welliswaar een Engelse versie dus de spellingscontrole zal het wel niet doen. Nou nog een plaatje erbij🙂

Amazing goed voor een beta !!

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

3 reacties op Windows Live writer

  1. Timon zegt:

    This is it?

  2. woman zegt:

    And Thats it??? So you’re never gonna be ONline anymore??? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

  3. woman zegt:

    Glad to see you’re still online ;-)) Zult het idd wel druk hebben ja, want wat moeten al die mensen zoals ik, zonder al die gouden tips😀 Die muziek is mooi he, heb ik ook allemaal… -> alleen… op cd’s… op mijn telefoon… op mijn computer… hahaha, is er geen site net als photobucket of zoiets waar je dat op kunt zetten zodat je dat ook in space kunt gebruiken???

Geef een reactie

