Widows Live Spaces

Veel problemen van de nieuwe update naar Windows Live Spaces zijn nu
al aan de orde gekomen op editspace waaronder ook al de nodige oplossingen, dus er is hoop
Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

3 reacties op Widows Live Spaces

  1. Peter zegt:

    Song Fight! .. de bedoeling is een beetje duister, en als hij eenmaal een liedje speelt kan ik niet terug naar de titel-lijst. Kan dat komen omdat mijn PC de MP3 op web-pages afspeelt met QuickTime… ? ’t wordt nog wat met die gadgets..😛

  2. woman zegt:

    Kun je nu helemaal geen muziek meer laten klinken op de space zoals ik dat altijd deed? Als ik een weblog maak doet muziek het wel, zo gauw ik het publiceer doet ie niets meer en als ik dan later kijk is iedere keer de muzieklink er tussenuit gehaald. Zo vind ik er niets aan :-(((

  3. Carla zegt:

    oh jee…P..toch!
    Met geen mogelijkheid wordt mijn inlognaam herkend op editspace??? Hoe kan dat nou..zou jij a.u.b. dit kunnen vertellen? ( inlognaam haagsegabber)
    Hoor het graag , groeten Carla

Geef een reactie

