Ben even weg

Pé is vanaf zaterdag even 12 dagen op vakantie , uiteraard volgt een verslagje
 
 Iedereen veel plezier enzo de komende tijd toegewenst
 
Niet dat ik hier nu zo vaak wat schrijf
Dit bericht werd geplaatst in Reizen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Ben even weg

  1. W. zegt:

    Heyz toch nog een logje zo te zien en ik wens je natuurlijk alvast een hele fijne vakantie!
    En ja ik ben natuurlijk nog niet zo ver met van die dubbele plaatjes enzo en meedere liedjes op die player ik ben er nog steeds niet aan toegekomen elke keer een klein beetje soms snap ik der ook geen barst van echt maar na een tijd je rotzooieen dan wil het licht ineens gaan branden daar boven in mn koppie haha
    moet gewoon eens naast iemand zitten en zien hoe iemand dat allemaal doet dan is het zo gebeurd natuurlijk.
     
    Leuk dat je ff kwam buurten nog maals fijne vakantionie
     
    We zijn nog geen BETA friends zie ik..?

  2. Bosnimf (gevoelsbeestje) zegt:

    als je wilt lees even het blog op mn spaceliefs Bosnimf

  3. mariska zegt:

    Heeee Peee, hoe is je vakantie geweest? Tijdje niet langs geweest ivm. drukte maar ik kwam weer ff buurten. Ik wens je een heel fijn weekend toe..
     
    groetjes uit het zonovergoten Gouda..😉
     
    maris

Geef een reactie

