Koninginnedag dus geen koninginnendag :-)

 

Oude koeien uit de sloot halen, maar goed jullie kunnen vast oefenen

Zoek de verschillen , Koninginnedag dus geen koninginnendag🙂

Uitgezongen :P

Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe

blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.

Maak de zinnen af en kleur de plaatjes…🙂 Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in Entertainment. Bookmark de permalink .

2 reacties op Koninginnedag dus geen koninginnendag :-)

  1. Jessica zegt:

    Ha peetje…
     
    Na een hele tijd weer eens wat spaces af.. haha.. En wat een verwelkoming… met muziek… waar zijn die andere coupletten? grinnn… Flits er weer vandoor..
     
    Wens je een mooie dag vandaag..
    See ya..
     
    Liefs, Jessica…

  2. Jeanette zegt:

    Hey Pee,
     
    Alles goed? Long time no see!
    Ik kwam zomaar weer eens langsspacen.
    Ik dacht dat je gestopt was met je space, maar tot mijn verbazing zag ik een reactie onder mijn logje (over mijn buurman).
    Mennn, wat zijn de spaces veranderd, zeg!
    Nou ja, misschien komt het wel dat ik me er weer in wil verdiepen…
    Tot die tijd komt er gewoon af en toe een onzinnig verhaal.😉
    Ik wens je in ieder geval alvast een fijn weekend toe.
    Beetje vroeg, maar als je vakantie hebt, maakt het niet uit welke dag het is!😛
     
    Liefs Sweet Lil Miss JSi

Geef een reactie

