Pink , pretty in ??

Pink Pink pink, Pinksteren nee toch ??

Beweeg je ‘muiscursortje’ over het vlak voor een compleet nutteloos filmpje…

 

Waarom ik deze onzin plaats.. ?, mijn hele statistiek staat vol met zoekwoorden naar pink …ש๏lк๏๓єภςยt

 

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

2 reacties op Pink , pretty in ??

  1. indiaantje zegt:

    hey drs
     
    tja man…het net zit vol idioten….en als ze dan nog denken dat ze hun geloof cfr idealen gaan verkondigen/verdedigen dmv het hacken van forums….tja dan is het ideaal ver zoek vind ik
     
    groetjes en thx

  2. Paul zegt:

    Haha, ik weet soms ook niet waar mensen me allemaal op vinden, laatst nog een massa lui die zochten op ‘Raffaela en Paul’ , zelfs bij zoektermen als ‘Amsterdamse grachten’ kom je nog op mij uit :S
    Zie het als iets lolligs, grtz Paul

Geef een reactie

