Valt niet mee dat langlopen

Nou Nou dat was me het weekje wel kompleet de weg kwijt. nergens te bekennen

Ja wat dacht je heb ik een stel van die lange latten aangeschaft.

Tip 1 en meteen de laatste doe niet wat ik gedaan heb want voor je het weet kom je nooit in Torino aan

 

 

 

=>>>

 Scrollen doe je zo

Lost in Space en dan ga je ijlen..

Dit bericht werd geplaatst in Games. Bookmark de permalink .

5 reacties op Valt niet mee dat langlopen

  1. woman zegt:

    Nu maak je mij nieuwsgierig… Pé naar TORINO??? Pé op Latten???
    Niet zo vaagjes Pé -> Pliessssssssss explane😉

  2. Annajee zegt:

    "Lost in Space en dan ga je ijlen.."Verdikkeme, goed dat ik dit even lees, dat zal het zijn! Ik ga denk ik maar eens TV kijken😀

  3. Leandra zegt:

    Drs P doet Tomba la Bomba???

  4. Yampie In Space zegt:

    Zo zo, Pé op de lange latten…. toch niet voor het eerst in je leven? Dan gaat het inderdaad zeker nog wel even duren voordat je in Torino aankomt.
    Maar ja, ik heb ook eigenlijk geen recht van spreken, want ik heb zelf nog nooit geskied/gesnowboard/gelanglaufd. Dussss…
    Ciao

  5. Katja zegt:

    Heyyyyyyy hij is er gewoon weer….kijk ik tijden niet op je space en zo ineens heb ik wer van alles gemist enzo…..
    Tijd om weer vaker rondjes spaces te doen dus:-)

Geef een reactie

