Under a killing moon

under a killing moonFijn de tijd van cartoons mag voor mij wel weer afgelopen zijn. Het is weer gametijd. Ken je deze adventure nog.. Under a killing moon ? Pffft ik kreeg dat ding amper aan de gang op mijn intel 466 processor , toen ik mijn Pentium I a 120 Mhz had was het een keigoed spel leuke plots maar ja draait alleen nog onder windows DOS en dat werkt niet meer onder XP

Het lijkt wel of de peecees steeds krachtiger worden maar je hebt er werkelijk geen reet aan (sorrie spleet tussen de billen) als de code steeds slordiger wordt geschreven. In 1969 wisten ze nog van wanten een maanlanding met real-live personen en dat berekend met de computerkracht van amper 2 commodores 64

 

Kom op Pé niet zo sentimenteel  geniet van de Olympics de enige echte amateurspelen . Met als troost ook nog eens binnenkort verkiezingen .. Kan haast niet wachten !

Natuurlijk stem jij óók voor dorpsbelangen 😉
Dit bericht werd geplaatst in Hobby. Bookmark de permalink .

5 reacties op Under a killing moon

  1. kippie zegt:

    als je blieft zeg ga met de tijd mee en geniet lekker van de olympics pppfff
     
     
     

  2. woman zegt:

    Da’s nou jammer… Ik héb me toch nog een leuke cartoon… ;-p
     

  3. kippie zegt:

    carnaval en ik ga als mohammed en jij?
    lets play some music…wakker worden
    http://www.riversongs.com/fun/music.html
    happy weekend
    liefs kippie

  4. Yampie In Space zegt:

    Ha die Drs.P…
    Zoals beloofd zou ik je nog uitsluitsel geven over die link. (http://spaces.msn.com/?mkt=nl-nl )
    Wel… ik heb inmiddels te horen gekregen dat de instellingen nu wel in het Nederlands zijn. Goed he! Thankxxx
     
    Die jukebox hierboven is trouwens echt helemaal super!
    Leuk om hier eens rond te kijken…
    jij bent ook een bezig baasje/bijtje *
     
    (* doorhalen wat niet van toepassing is)
    GreetZ Yampie

  5. Kim zegt:

    Zeer mooie Space:D
    En zoveel verstand van Spacen😮 Ni te doen ;p
    Geniet nog maar van je dag en de olympics
    x
    Kim😀

Geef een reactie

