Blauw past bij jou

Hoera ik heb hem weer,

heerlijk weer kliederen en kladderen 

 

Dan ga je nog liever een scheve schaats rijden


Maar niet in Vriesland

 
Sorrie leuker kon ik het niet maken

Commercial Breakfree web hit counterNedstat Basic - Gratis web site statistieken Eigen homepage website teller
Dit bericht werd geplaatst in Hobbies. Bookmark de permalink .

4 reacties op Blauw past bij jou

  1. gea zegt:

    brrr belasting:( doemaarnietjespace in belasting blauw) Dát zou pas erg wezen:)Knufffffffffff sien

  2. Fam. zegt:

    Ik kwam even langs spacen.Fijne avond nog (^_^)Liefs Gonny

  3. mariska zegt:

    Ik moest bijn amijn zonnebril zoeken toen ik je space opende zeg.. Het is wel fel (whahaha hoezo we zeuren) Dacht even dat je het gedaan had om alvast in zomerse sferen te geraken, maar nu zie ik dat u nog schaatsjes aanheeft en toch een klein beetje aan het oefenen is voor de elfstedentocht?

  4. kippie zegt:

    komt echt te veel naakt in je log voor hoor dit kan egt niet tsssssss
    pas maar op dat je niet weg word gesodemieterd

Geef een reactie

