Wat betreft Verboden woorden?

 Met dank aan Fiona, de plaatjes ontbreken helaas ik was er al te lang mee bezig geweest

Citaat

Verboden woorden?

Drs P wilde dit logje op zijn space zetten:

Eigenlijk heb ik dus geen tijd gehad om een fatsoenlijk logje te schrijven en wel om de volgende reden

A . Je wil helemaal niet weten , hoe zo’ n ding er van binnen uitziet.. Maar ja het water moest weer goed doorstromen uiteindelijk ging het om een defecte vlotter Volgende keer maar gewoon een vaas in elkaar zetten

B. Er is helemaal geen sprake van een bé.

 

De titel van dit logje was oorspronkelijk "Je kunt de pot op". Drs P kreeg de melding dat het logje niet gepubliceerd mocht worden vanwege verboden woorden. Ik kan ze echter niet ontdekken, als jullie ze wel zien hoor ik dat graag!

 


LET OP: Gebruik niet als titel van je weblog
Je kunt de pot op..😛

en excuses voor de herrie van de clip..
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

12 reacties op Wat betreft Verboden woorden?

  1. kippie zegt:

    welke clip ? herrie?ikhoornix whahathnx nog voor foto , nicetekst niet goed? geen geld terugje kan de pot ophahahahaliefs en kusssstruste

  2. kippie zegt:

    vaag eigenlijk…..ze vinden me niet gestoordbah

  3. mariska zegt:

    Dus het woord pot is verboden?? Het is maar goed dat je geen itempje over tuinieren begonnen ben… dan wordt alles gecencureerd.. Bloem potPot grondBinnen potBuiten poten omdat je honger hebt gekregen van al dat tuinieren..lekker eten daarna..stamp pot ———————————————-huts pot

  4. ann zegt:

    Hmm ze kunnen de potop… grijnsss…ik pak nu mijn donald duckje maar en ga slapen.. grijnsssxxx audrey

  5. Marijke zegt:

    He, is het licht hier uit gegaan’? ’t is hier stikdonker…

  6. Annajee zegt:

    Haha veeeeel beter dit, vooral het plaatje😀

  7. linda zegt:

    fijne week!ennuh,heb je toegevoegd op mijn verjaardagkalender;o)liefs lin xxx

  8. Marijke zegt:

    Ah, het licht brand weer. Dat scheelt hoef ik niet weer op de tast naar het reageer knopje😉

  9. Y A M P I E ♀ zegt:

    Nou, van mij kunnen ze de POT op ! (ooops…. ik krijg nu vast ook een waarschuwing)

  10. Kim zegt:

    Pff :-pToch zo belachelijk :-pxkim

Geef een reactie

