Geen weblog

Sorrie maar ik kan mijn weblog niet publiceren, bij publiceren krijg ik een melding:
 
U kunt dit niet publiceren het bevat verboden woorden , ik ben me van geen kwaad bewust..
Dit bericht werd geplaatst in Volkomencut. Bookmark de permalink .

Een reactie op Geen weblog

  1. de heksenbezem zegt:

    Hey das een tijd geleden dat ik hier ben geweest…
    Tja MAAAAAAAAARRRRRRRRRRRR  heb nu een nieuwtje klik maar op de url van de space die bij mijn naam staat..
    See Ya
    Tru

Geef een reactie

