Stem je ook ?????????????????

Click here to vote

 

Alle stemmen gelden

Dit bericht werd geplaatst in Entertainment. Bookmark de permalink .

10 reacties op Stem je ook ?????????????????

  1. kippie zegt:

    ja gvddegvd zeg dat dan gewoon , en nee ik pas me wipnaam niet aan…..whahahaha hij is wel gooooooeeeeeeden idd voor de kittens hoef je niet vroeg je bedje uit, toch?of eeehhhhhh?heee fijn weekend nogliefs kipke

  2. mariska zegt:

    whahahaha tja ben er ook ingestonken..maarja ik heb goed excuus geloof ik toch? ben blond..😉

  3. Jeanette zegt:

    Ik kom je alvast een hele fijne week wensen!!!!!!!!!!KnuffknuffFiona

  4. kippie zegt:

    heeee ik wil een gekken bek van jouin mijn smoelen boekiekom sta op en loopnaar de oude fotos en stuur de gekste naar me opwel meedoen he?jawelniet tegenstribbelenhups dan maak je maar tijdwhahahaniks geen flauwekulje doet echt wel meetuurlijk jij weltoch?kuzzzzzz

  5. Gilbert zegt:

    Heej gozer,echt ik weet best hoe ik een windows media filmpie in me space kon zetten. Maar hoe jij het heb gedaan is wel heel vet! vooral omdat ie niet automatish afspeeld! erg irritant als je al achtergrond muziek heb. en ook omdat hij echt zo’n aangepast formaat heeft. wil je me please ff een link of iets geven waarin ik kan uitzoeken hoe je dit geflikt heb!Mzzl man!Groeten Gilbert.

  6. Elroy zegt:

    Hé Dr’Pie why ain’t i in you’re Hall of flame yú’re in mine. and i think i have nice thing’s on it ass well.Greetz Elroy enricohttp://spaces.msn.com/members/dommeltjes/

  7. kippie zegt:

    heee pee blij dat je er bent ffies afleidingeeehhhh die foto ken je naar me mailen stampertje_@msn.comleuk als je je koppie er ook in kwijt wilt whahahahaben benieuwdkuzzzz

  8. kippie zegt:

    nou zeg ben je in slaap gesukkeld of zit je nu nog naar een goede foto te zoeken ? hoeft geen mooie te wezen hoor whahahahahatruste bedjeverenlakenstraatkuzzzzz en eeehhh mailen he?

  9. Annajee zegt:

    Oeps, had nog niet gestemd.. Bij deze dus😀

  10. Unknown zegt:

    Hahahaha,Was ik er toch dik ingeluisd. Er zijn slechts enkele spaces waarop ik uberhaupt zou stemmen. Toevallig zat de jouwe er ook bij (sli.., sli..) Sommigen spaces op de MSN-‘toplijst’ zijn van een hoog treurigheidsgehalte. En doorspekt met kijk naar mij, kijk naar mij, ik heb last van aandachtstekort🙂

Geef een reactie

