Uhhhhhhhhh sorrie

Tot mijn grote spijt is het er niet van gekomen ik moestKnietje

vandaag op ziekenbezoek bij mijn grote vriendin

(ze hebben namelijk in haar knie ‘gehak’).

Ze wilde wel dat ik namens haar even iedereen de beste wensen voor 2006 wilde toewensen, bij deze natuurlijk en tevens wil ik iedereen bedanken die dat al dan niet ‘plichtmatig’ bij mij heeft gedaan  .

 

pfft kom ik even makkelijk weg. Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in Gezondheid en welzijn. Bookmark de permalink .

6 reacties op Uhhhhhhhhh sorrie

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    ja ja jij wel😉 ik mis je dikke knuf Moon

  2. Marijke zegt:

    Nou oke, voor deze keer kom je er makkelijk mee weg, omdat het misschien weer even wennen is… Wil je je vriendin dan wel even geheel plichtmatig een gelukkig 2006 toewensen. En euh.. voor jou ook dan maar ‘proost’ op een space-rijk nieuwjaar.x Marijke

  3. Denny zegt:

    Hoi sorry een beetje laat maar toch een fijn en gezond 2006groetjes en tot space

  4. Nelleke zegt:

    geen dank je mag haar houden

  5. linda zegt:

    haaaaa,je hebt je reacties maar weer aangezet..mooi :o)wens ik je hierbij een heel fijn weekend ennuh..ben met de nieuwste code aan het klooien van marij met plaatjes tussen de loggies maar zal wel weer blont wezen..hahahaha snap er de clou nie echt van :o(liefs lin xxx

Geef een reactie

