Een nieuwe herfst een nieuw begin…

Lang geleden in internettijd gemeten schreef ik op spaces mijn eerste weblogje . Als ik het nu zie moet ik er wel om lachen, het sloeg écht nergens op. (Deden de anderen het wel ??? ) .
Nu is de tijd gekomen om te stoppen dit heeft verschillende redenen, die ik hier niet allemaal ga neerzetten. De hoofdreden is eigenlijk dat ik ‘uitgespaced‘ ben.
 
Veel lol heb ik beleefd op spaces en ook veel gezeur gezien en ook afentoe leed.

Space is volwassen geworden sommigen van het eerste uur zullen zich nog wel herrinneren over de grote ontdekkingen van muziek op je space.

Daarna nam alles een snelle vlucht.  Veel kwam erbij bijna iedereen had opeens het wiel uigevonden…

neemt niet weg dat ik toch enkele namen wil noemen die in de begintijd erg veel nieuwe dingen ontdekten en dit onder de Nederlandse spacegemeenschap verspreidt, gedeelt en toegelicht hebben.

 
Dat waren in mijn ogen Jessica en Danny (wigwam).

Uiteraard kwamen daarna veel meer ontdekkingen, maar ik kan al die namen niet gaan opnoemen sorrie. Ook ben ik iedereen dankbaar die mee hebben geholpen dingen op te sporen en een helpende hand te bieden met uitleggen etcetera. En de nu 130.702 interne hits , voor wat het waard is dus🙂

 
Met weemoed neem ik afscheid, maar goed internet is erg vergankelijk en ik ben wel weer snel vergeten.
Voorts bedank ik ook nog Fiona en Kim die mij bijgestaan hebben in het beheer van de spacegroep en dit ook blijven doen op het spacecentrum ‘clubhuis’.
 
Ik wil iedereen  (langs deze onsympathieke) weg bedanken.
 
Voorts ben ik niet helemaal weg uit het spacegebeuren, want de groep editspace.tk blijft wel degelijk bestaan tevens zal ik heus wel eens stiekum komen kijken .
 
Waarom er geen reacties meer gegeven kunnen worden…??? Om de simpele reden dat ik dan weer de neiging krijg om ook te gaan reageren
 
 

een nieuwe herfst een nieuw begin

 

Oh en Rita is eigenlijk toch maar een storm in glas water..

Dit bericht werd geplaatst in Eten en drinken. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

