Ontmaskerd..

Winnie de PoehmaOké oké ik ben er wat laat mee, maar eindelijk is het toch gelukt om in mijn naburige dorp Beekbergen, ja een enorme metropool ,de kwestie over ‘de poema’ op te lossen.

 

Uiteindelijk bleek het dus om Winnie de Poehma te gaan.
Excuses voor de slechte foto
.

 

 

 

 

 

Nagekomen bericht… ik vernam dat onze Swiebertje overleden is , waarom krijgt deze man geen groot ascheidsfeest , wie is er nou niet groot mee geworden?

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

7 reacties op Ontmaskerd..

  1. Harold zegt:

    Hmmmzz…ik heb de foto ook bestudeerd, en ik kwam tot de conclusie dat het niet eens een grote kat was, zo groot zijn ze er hier in het Noorden allemaal.Je hebt tijdens je verblijf in ‘onze’ contreien toch wel gevarengeld opgestreken? Dat was met name vanwege al die ‘poema’s’ die hier rondlopen😉.C ya!

  2. Leandra zegt:

    Check de foto op mijn space maar eens… het lijkt echt nergens naar of ze moeten in Beekbergen wel errug hoge afscheidingen tussen de weilanden hebben… het draad is nl op de foto te zien.. en als je dat gaat omrekenen naar de vermeende hoogte van die kat die er voor zit, dan gok ik dat de afscheidingen tussen de weilanden daar in Beekbergen minimaal 1.50 m hoog zijn… om over het enorm grote gewas wat er dan zou groeien nog maar niet te spreken.Nee hoor…. de kat op de foto’s is gewoon een normale kat en wat ervoor zit moet een kitten zijn.. kan niet anders.

  3. Caro zegt:

    Hee Meneer P(se seg meneer tegen mij,hahaha)de link van in memoriam Swiebertje doettut nie!!!!!!.Een heel fijn weekend!!!!!,liefs,Caro.

  4. MoontjeNijmegen zegt:

    txs kanjer voor je lieve woorden ik voel me nu iets beter Knuffies + Kussies voor je plakboek

  5. manuela zegt:

    heey toffe space maar hoe krijg ik die mediaplayer er op ?groetjes mij

  6. Bosnimf (gevoelsbeestje) zegt:

    waarom die dat niet kreeg???? hmmzzzz(denkmoment)…….dat…….weet bijna niemand….zelfs ik niet :deey alvast een fijn weekend kussss ikke

  7. Jeanette zegt:

    Ja tis nog slechter dan de gebruikelijke komkommerverhalen.Ik ben het met je eens over Swiebertje! Misschien komt er nog wel een mooi afscheid. Ik heb het liedje van je geleend trouwens, no problem neem ik aan?

Geef een reactie

