Breedbeeld TFT …..

Heerlijk weekend gehad.Ik dacht ga even kijken voor een
TFT-Breedbeeld Televisie. Pfttt ik weet niet of jij er één hebt,
maar voor mij zit het voorlopig niet in.
Gatverdamme je ziet door de pixels het bos niet meer.

Responsetijden HDTV, PIP, XWGA en nog
veel meer enge ziektes lopen die dingen op.
Nou ik mag wel zeggen dat ik mijn zaterdag goed
besteed heb *not* .
Wat me wel opviel is dat als je zegt,
dat je zo’n ding bij een andere zaak
voor EU 100 goedkoper hebt gezien
je er al snel EU 150 afkrijgt. (Hint hint )

onvolkomenbreedbeeld by Drs.P.

Maar goed ik zie het nut er nog niet echt van in en
wat is er nu echt op televisie ?? HP zie toch niet

Nee deze jongen houdt het nog wel even op anoloog
want van breedbeeld word je scheel van als het
niet in breedbeeld wordt uitgezonden, en andere neveneffecten
(zie boven).

 

Wat deze weblog met sex te maken heeft mag Joost weten

Fijne week Drs.P.

 

 

 

PS, ik hoorde iets van TOLPU een nieuwe zender ff gekeken jéé echt onvolkomen-cut



Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

17 reacties op Breedbeeld TFT …..

  1. kippie zegt:

    pfffff ik denk nah er komt een heel verslag te staan hier over je werk en hoe je het hebt gehad ect ,gaat tie het over een breed beeld hebben whhahaha en weekend is nog niet om hoor , of voor jou wel?liefs mariannaoh ennee ik ga lekker naar turkije dinsdag, nog suggesties?

  2. kippie zegt:

    ja naar alanya ,ook daar in de buurt geweest? ik ben er verleden jaar ook geweest hoor maar ga nu wel een beetjuh meer op onderzoek uit , meer het land in zeg maar met de bussen taxis enznou fijne avond nog en eehhh tot over een week of twee als het goed is…liefs marianna

  3. Irene zegt:

    nah..ik heb zelfs een breedbeeldlaptop….haha.wat jij!!No problem…fijne avond…enne nee heeft ech nie met sex te maken hoor…ghihi…

  4. Anneke zegt:

    Hihihi stomme baas heb jij hoor hehhehehe.. stuur mijn space linkie naar je baassie en dan zegt hij waarschijnlijk.. DrsP, dit wil ik jou niet onthouden dat kanarie gemekker! Jij krijgt voortaan internet op mijn kosten😉

  5. Jeanette zegt:

    In plaats daarvan dan maar een muurbloempje op de kop getikt?

  6. kippie zegt:

    sorry moet nog ffies klieren hahaZeg nooit zomaar stront tegen een strontZeg nooit zomaar stront tegen een strontDe spookdrol: (ook wel duiker genoemd)Je voelt hem komen, je hoort hem plonzen, maar er ligt niets in de pot.De “Clean” keutel: Ligt te glunderen in de pot, geen spoor op het papier.De eeuwige stront: Je veegt maar en veegt maar. Toch blijft er steeds wat op het papiertje.Je besluit ten slotte je broek toch maar op te trekken en een papiertje in je onderbroek te leggen, om remsporen te vermijden.Poepje extra: De come-back of de wraak door de tegenaanval:Je bent klaar, maar als je je broek optrekt, stel je vast dat er nog een klein poepje valt.Lange Jan:Hij blijft maar komen tot hij de bodem raakt. Hij glijdt als het ware in het water.Shotpoep: Er schieten kleine harde keutels uit je aars. Bootst de shotgun na door de toiletpot aan diggelen te schieten.Bazookastront:Projectielen bombarderen het toilet. Ze blubberen uit elkaar als ze vaste grond raken.De granaat:Je hoort hem tikken in de pot. SPOEL HEM DOOR voor hij explodeert!De luchtballon:Je laat een scheet die niet uit je broek raakt en zo heet is dat je opstijgt.De verrassingsdrol (flapdrol):Je dacht een scheet te laten, maar er is iets bij!De time-outdrol:Je bent goed bezig in een publiek toilet en je knijpt hem af omdat je iemand hoort in het toilet naast je.Populaire poep:Zo luid dat iedereen in de buurt lacht.De morning-afterstront (napalmdrek):De geelbruine vloeistof die de hele pot besmeurt en brandt in je gat.De stank is om te snijden.De benjidrol:Weigert te vallen, hoewel je weet dat hij eruit is. Je probeert hem met ritmische kontbewegingen af te schudden.Pannenkoekenpoep:Er lijkt niets in de pot te liggen tot je tot de ontdekking komt dat hij onder de bril geplet zit.De drijfdrol:Hij is na drie keer doorspoelen nog niet verdwenen. Gebruik de WC-borstel.De klootkeutel:Wil naar buiten op momenten dat je hem absoluut niet hebben wil. Bijvoorbeeld onder een belangrijke vergadering of op de bus.Ongelukje:Je moet zo dringend dat je in je haast ernaast poept.Kortkak:Laat een vervelend korstje achter op je kont zodanig dat je bijna niet meer kan gaan zitten.Tanga coupé:Zij vergat haar tangaslipje uit te trekken hij is in de lengte doorgesneden.Mexicano:Ruikt zo scherp dat het prikt in je neus. Familie van de NapalmdrekDe aderbreukdrol:Je moet zo hard drukken dat de aders op je voorhoofd zwellen. Je vreest een hartaanval.Big Mac:Hij is zo geweldig dat je bang bent om hem kapot te maken als je doortrekt. Je bent verbaasd en tegelijk trots dat je dit kunstwerk gebaard hebt.De asokeutel (de mol):Je wilt schijten, je voelt hem zitten maar er komen alleen maar krampen en scheten.Keutel “verkeerd”:Doet zoveel pijn dat je zou zweren dat hij dwars zit of in stuit.De kanonbal:Komt er met zo’n snelheid uit en is zo zwaar dat hij je kont natpletst.Konijnenkeutels:Kleine bolletjes, sommige drijven, sommige zinken.Ze zijn eigenlijk wel lief.

  7. Marian zegt:

    Talpa,ja echt een volkomen belachelijke zender,een vriend van me was gevraagd voor de regie en is nu ontzettend blij dat hij er niet op in gegaan is.Ben je nu overgeplaatst Ronald met je werk????Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had bij je,enfin dat hoor ik nog wel maar je log is ook niet zo vol net als anders,dus ik vermoed van wel:-))Kussies Maria

  8. Marian zegt:

    Correction MARIAN :-))))))))))))))

  9. Caro zegt:

    Helemaal mee eens!!!!.Mijn schoonmoeder heeft ook zo,n breedbeeld tv,waardeloos kijken,vinnik ut.Enne……jij moest toch 150 km verder werken???,lees daar niks over,issut ook niks,hahahaaaaaaaa.Liefs,Caro.PSïk ben terug van vakantie,dus heb 2 weken niks van me laten horen,doooeeeiii!!!!.

  10. willy zegt:

    Hoi Drs P !Breedbeeld ?Was dat voor iets een nieuwe generatie van Pc’s ?Ken ik niet hoor heb zo’n ding staan maar ken het nut er niet van !lolNog een interressante space met veel contacten bij Msn :http://spaces.msn.com/members/carnage4life/Nog een fijne week !Groetjes Willy !

  11. Leandra zegt:

    Jeetje……. heb jij ook nog geen breedbeeld?? Wat zijn we nog lekker ouderwets hè ;-)Maarre…. zolang het gros van de programma’s in NL toch nog in "normaal" beeld wordt uitgezonden (en dat worden ze) hoef ik ook nog ff niet, en tijdens het wachten op die "verbeteringen" bij onze omroepen gaan de prijzen steeds verder naar benenden… ik vind t wel best.

  12. Jeanette zegt:

    Hé een nieuw bloemetjesbehangetje!

  13. de heksenbezem zegt:

    hahahaha zou het ook niet weten!!! Maar wens je een fijn weekend toe!! [IMG]http://i4.photobucket.com/albums/y144/janamay/01fijnweekend.gif[/IMG] Groetjes Tru & co.

  14. woman zegt:

    Heeeeeeeeee Die Peeee… long time no see (nou ja… see nog nooit natuurlijk ;-p ) maar fijn weekend gehad??? Ikke terug van Turkije (ja echt waar hahaha) en dan ben jij weer twee weken weg… longgggg weekend hoor ;-))

  15. woman zegt:

    Oh ja… I like those nice tropical flowers… Aloha ;-))))

Geef een reactie

