Vakantie :P

Mijn baas heeft mij uitgenodigd om tot 14 september in een motel in het Noorden des lands te overnachten en aldaar wat te overwerken. Van mijn kant dus geen weblogje ik pak mijn rugtas en scheerapparaat .
 
En ga heerlijk genieten
 
 
Iedereen een heel fijn weekend toegewenscht met veel mooi weer enzo
Tot over een kleine 2 weken , Drs.P. en het Volkomen-cut-team 

 

 

 

Je gratis entreekaartje sinds 21 jan 2005 free web hit counterNedstat Basic - Gratis web site statistieken Eigen homepage website teller

Dit bericht werd geplaatst in Volkomencut. Bookmark de permalink .

15 reacties op Vakantie :P

  1. Leonie zegt:

    Gelijk heb je hihihi Ik zou zeggen geniet ze en tot 14 sep.Groetjes Knuff Cleo.

  2. Leandra zegt:

    Hmmz.. dan moeten we je wel heel lang missen :-SHebben ze daar "up North" geen internet ofzo??Maarre… Enjoy😉

  3. willy zegt:

    Vergeet uw kompas en zaklantaarn niet Drs P !lolNog een fijn week-end !Willy !

  4. Anneke zegt:

    ‘k had toch minimaal pc ge-eist whahahhaha.. maar succes daaro😉

  5. de heksenbezem zegt:

    Joh ben te laat!!! Hoop dat je heel veel plezier heb! Ondanks dat je moet werken! Groetjes Tru & Co.

  6. de heksenbezem zegt:

    Fijn Weekend! Groetjes Tru & Co.

  7. Unknown zegt:

    Mijn baas vraagt zoiets nooit. Ik hoop dat je er een toppie tijd heb.Liefs Marina.

  8. Jeanette zegt:

    ik heb nog meer mooie fotos

  9. Misty zegt:

    Hoi Hoi Bijna MaandagBen weer terug van weggeweest.Heb een tof weekend gehad,maar ook een zware werkweek.Vandaag komen ze de vloerbedekking leggen en as vrijdag me bankstel bezorgen.De rest komt pas begin okt dus nog ff w88.Als alles klaar is komen er fotos op me space met het resultaat.Veel plezier daar

  10. Patricia zegt:

    Leuke vakantie hoor :d:dXXX

  11. kitty zegt:

    Weet dat je er nog niet bent,maar plaats toch ff een oproepje bij je !!Zou je een bezoekje willen brengen aan Danny,gaat niet zo goed met hem !!http://spaces.msn.com/members/indiaanke1964/Kitty

  12. kippie zegt:

    en en ? hoe was het? beetje vermaakt dan?even wat anders tussen doorEen meisje haalt haar gerepareerde horloge op. ‘Hoeveel kost het?’ vraagt ze lief.’Slechts één kusje,’ antwoord de horlogemaker ondeugend. ‘Okee,’ zegt het meisje. ‘Mijnopa komt straks wel even afrekenen[img]http://members.lycos.nl/thewizkid/pics/china3jt.gif[/img]

  13. kippie zegt:

    shit ik kan niet zeggen ik stuur me opa even want die heb ik niet meer (de slager?)welkom back in space landkusss

  14. de heksenbezem zegt:

    Welkom thuis: [IMG]http://i4.photobucket.com/albums/y144/janamay/knuffels4hm.jpg[/IMG]😉

  15. Irene zegt:

    Hello…Fijn weekend!!Liefss!!

Geef een reactie

