Nieuwe Nutteloze Poll

Na de vorige nutteloze poll over grasmaaien (die volgens door bijna niemand eerlijk beantwoord is)  , is het weer tijd voor een nieuwe .

 

Poll: Hoevaak scheer jij, je ?

Tussenstand:

 

Wederom hartelijk dank voor je subtiele bijdrage.

Drs.P. die nu van de zon gaat genieten

Dit bericht werd geplaatst in Entertainment. Bookmark de permalink .

11 reacties op Nieuwe Nutteloze Poll

  1. Leandra zegt:

    Of was de poll alleen over facial hair???

  2. Leandra zegt:

    Het schijnt trouwens zo te zijn dat baardhaar van mannen harder groeit als ze aan sex denken… Zomaar ff een sextrivia weetje tussendoor zeg maar..Greetz Leandra, die zich wel afvraagt wat Ruud Lubbers al die jaren in het torentje gedaan heeft….😉

  3. MoontjeNijmegen zegt:

    netjes gestemd LOL

  4. Anneke zegt:

    Tellen beenharen ook mee?😉

  5. MoontjeNijmegen zegt:

    bijna 32 he nog niet ;o)

  6. Anneke zegt:

    Jesssssss.. mag ook stemmuh :-))

  7. MoontjeNijmegen zegt:

    nee dan wordt ik weer een jaar ouder yeaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh slik slik

  8. willy zegt:

    Hallo Drs P !Kwam eventjes langs wippen om u een fijne week te wensen heb dan ook maar meteen me lid gemaakt van de google discussie groep .En de scheer informatie gedownload !lolgroetjes Willy !

  9. MoontjeNijmegen zegt:

    fijn weekend kanjer

  10. SchatjefromBreda zegt:

    wahaahaa die antwoorden van Leandra zijn wel heel grappig..

  11. frank zegt:

    nou ik heb gestemd hoor :-)en QUEEN ja toppie he ik heb ze in ’82 ’84 ’86 live gezien en leuke site trouwens ,maar het lukt mij niet om muziek er op te zetten op mijn space pfff na weken geprobeerd te hebben hou ik het voor gezien :-(groetjes frank p.s. stem jij ook effe op mijn poll haha

Geef een reactie

