Weekend Volkomen-Cut Life

Hé hé van dat bedliggen word je ook niet goed.  Dank voor alle beterschapwensen. Ik voel me stukken beter en ben maar meteen aan live-broadcasting begonnen via de mediaplayer op spaces.
 
Dat schijnt dus goed te kunnen. Hierboven zie je in de mediaplayer rechtstreeks mijn beeldcherm waar mijn webcam op gericht staat.
 
Nou laat ik dat natuurlijk niet altijd draaien. Ik heb het ingesteld op maximaal 4 kijkers, niet dat ik er zoveel tegelijk op mijn space verwacht hoor .
 
Wel zou ik graag willen weten of jullie inderdaad wat zien. De beelddoorvoer is maximaal 11 beelden per seconde ik zelf merk dat het beeld ogeveer 1 a 2 seconden achterloopt met de ‘werkelijkheid’ dus ik kijk eigenlijk in het verleden.
 
Iedereen een fijn weekend toegewenst, oh jah maandag wordt het zomer zeggen ‘ze’
Update 17:00 uur ff journaal eropgezet, ik voel me zo begluurd
Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

13 reacties op Weekend Volkomen-Cut Life

  1. Annajee zegt:

    ja hoor hij doet het🙂

  2. Jeanette zegt:

    Ja hoor, mooi beeldscherm heb je ;-)Blij te horen dat je weer opgeknapt bent!

  3. ღ♡Astrid♡ღ zegt:

    Fijn dat je je weer beter voelt, en idd maandag word het weer warmpies..Ik zie idd wat op je mediaplayer, mooi beeldschermpje. LOLLiefs Astrid

  4. Merel zegt:

    😛 hij doet het hoor:P eigenlijk heel goed zelfs!!:P.. nouwjah groetjes!!!

  5. ans zegt:

    ik zie t wel hoorleuk

  6. Marian zegt:

    Echt heel scherp beeld Ronald!!Fijn dat je je al weer wat beter voelt!Liefs Marian

  7. Caro zegt:

    Heb net ff op me gemakkie naar het journaal gekeken,beeld was prima!!!!,liefs,Caro.PS:Fijn dat je weer opknapt!!.

  8. MoontjeNijmegen zegt:

    Hey kanjer ook ik ben er weer met kruisje en al uit de achterhoek kussssssssss omdat je niet lekker was

  9. Chantal zegt:

    hij doet het prima hoor heb het hele nieuws zitten kijken terwijl ik aan het msnen was, handig joh.Je hebt een hele mooie space, met behulp van jouw space heb ik nu ook die powertoys op mijn space.Kom gerust even kijkengroetjes Chantal

  10. Leandra zegt:

    Hmmz.. was ik weer eens te laat :-PWel lekker dat dat gelukt is trouwens we kunnen dus BB spaces gaan maken begrijp ik???

  11. Anneke zegt:

    Wat mok zien dan.. hihihi zie noppus

  12. Anneke zegt:

    Tsssssssss benk alweer te laat😦

  13. Misty zegt:

    HalleeeeWeet nie nie gekekenMaar fijne week toegewenstKussss Misty

Geef een reactie

