Nu al griep-seizoen

Ik ben even ziek , daarom maar even quotedag

*zucht* ik wist nniet dat een mens zich zo beroerd kan voelen, potjandosie waarom worden mensen eigenlijk ziek wie heeft die ontzettend domme onzin eigenlijk uitgevonden? Zo'n gast dient levenslang te krijgen toch??

Image hosted by Photobucket.comPoldermodel-oplossing…

God schiep de evolutie…

Image hosted by Photobucket.com

Dit bericht werd geplaatst in Gezondheid en welzijn. Bookmark de permalink .

13 reacties op Nu al griep-seizoen

  1. Misty zegt:

    Beterschap KussssssssMisty

  2. Caro zegt:

    Beterschap!!! en toch maar een fijn weekend!!,liefs,Caro.

  3. Caro zegt:

    Beterschap!!! en toch maar een fijn weekend!!,liefs,Caro.

  4. Misty zegt:

    Hoi Ik kom een moppie brengenPoes Komt een man een cafe binnen, legt zijn kat op de bar en zegt tegen de ober: "Doe mij maar een pilsje en 20 bitterballen voor mijn kat." Even later komt de ober de bestelling brengen. Na een kwartiertje bestelt de man weer hetzelfde en dat gaat zo de hele avond door. Op het einde van de avond zegt de barman: "Ik snap best dat jij 20 pilsjes op een avond drinkt, maar dat die kat van jou 20 x 20 bitterballen naar binnen werkt, nee daar begrijp ik niets van." "Nou", zegt de man, "dat zal ik je eens uitleggen." Laatst liep ik door het bos en daar kwam ik een fee tegen. Ik mocht twee wensen doen. Dus ik wenste heel veel geld en nu heb ik een bankrekening die ik nooit meer leeg krijg." "Ja, en wat was je tweede wens dan?", vraagt de ober. "Als tweede wenste ik een onverzadigbare poes", maar ik geloof dat ze dat verkeerd begrepen heeft…"Prettige weekend en tot Maandag

  5. Merel zegt:

    beterschap hea!!..

  6. olga zegt:

    Beterschap Groetjes Olga

  7. betty zegt:

    Beterschap en dus tijd voor een speciale groet.http://www.riversongs.com/Waters2/rosey.htmlGroetje Betty

  8. Marian zegt:

    Hoi Ronald,ik wil je even beterschap toewensen,hoop dat je snel weer op de "been" bent!Kus Marian

  9. marjolijn zegt:

    Beterschap!!!Ik ben nu druk bezig met mijn space maar het lukt mij niet, mediaplayer is nu aanwezig maar het lukt mij niet om er wat op af te spelen en die codes, ik heb geen idee waar ik die in moet vullen.Tips??

  10. Leandra zegt:

    Lekker, weer een Donderdag Kwootdag..Ik vind m geweldig trouwens… In den beginne…. schiep God de evolutie… Die houden we er in!!Al een beetje opgeknapt trouwens???

  11. Harold zegt:

    Welke kerk predikt dit geloof? Church of Compromises? Beterschap!

  12. Irene zegt:

    En wat heb je dan?…ghihi,nee hoor hoef het niet te weten…Beterschap hè..enne nog een fijn weekend!!Liefs!!

  13. Rinus zegt:

    Beterschap…..en toch een fijn weekend gewenst!Liefs Astrid

Geef een reactie

