Totaal Volkomen K..

Ik wist het al enkele weken maar ja.. Image hosted by Photobucket.com

je hebt nog stille hoop.

Drs.P. wordt ‘tewerkgesteld’

slechts 150 kilometer ten noorden

van zijn huidige dorp, ach het is maar 2 uur heen

en 2 uur terug (als je géén oponthoud hebt).

Dus 7 uurtjes werken, een half uurtje pauze

+ 4 reisuurtjes maakt een kleine 12 uur.

Gelukkig hoef ik pas om 7:15 van huis

en als het meezit ben ik wel tussen 19 en 19:30

weer thuis…

Jammer haast geen tijd meer om te spacen.

Wanneer komt er nu Internet in de trein ??

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Soms denk je dan K.. !!!Echt wel ...
 
Dit bericht werd geplaatst in Volkomencut. Bookmark de permalink .

13 reacties op Totaal Volkomen K..

  1. Leandra zegt:

    Ehm… ik weet niet hoor… maar ik zit regelmatig met iemand op MSN te babbelen die dan in de trein zit… En ach… je kunt niet anders dan toegeven dat een MSNgesprek met mij een treinreis best dragelijk maakt😉

  2. Leandra zegt:

    En ik neem aan de je dan "Cut" denkt… soms….

  3. Caro zegt:

    Ehm…..mooi laptoppie kopen????.Met batterij,plus resrve,voor ruim 3 uur,dan red je het toch???,hahaha ,ik heb makkelijk lullen,kost een hoop centjes,maar zou wel een oplossing zijn,liefs,Caro.

  4. Misty zegt:

    Das jammerMaar jah werk gaat voorWe kunnen nie alles,moet morgen ook weer aan de slag na 2 jaar.Groetjes suc6 Misty XxX

  5. Harold zegt:

    Internetten in de trein, tja alles is mogelijk (A). De reistijd vliegt dan aan je voorbij, voor je het weet ben je de bestemming (bijna) voorbij. Helaas dat het laden van een space zoveel dataverkeer genereerd, anders deed ik het bijwerken daarvan ook nog in mijn ‘mobiele’ kantoor…het zou mijn space een stuk interessanter maken😛

  6. Ellysterretje zegt:

    Dat is een aardig eind weg zeg. Kan dat zomaar?Twee opties heb je dan. Of verhuizen of toch maar een laptop. Hoop zelf ook weer wat te vinden.Groetjes

  7. Valerie zegt:

    hey , ja jammer voor je :-(maar heb je geen dagje vrij? zondag , zaterdag? kan je dan toch wat space?

  8. Michiel zegt:

    Hey,Ik had een vraagje, ik had graag men space breeder gemaakt, het weblog overde volledige breddte die msn ons geeft en dan mijn profiel gegevens langst recht nog er bij.. zoals bij wigwam.Ik had gezien da u geantwoord had op het forum.Maar ik kan er nog steeds niet aan uit.En voor de rest heb ik enkel uitleg in het chinees gevonde…Kunt u me helpe?Groete Michiel

  9. Harold zegt:

    Zo, waskweer, nu met draadje i.pv. zonder. Ik zat ff het kaartje te bekijken waar je nu eigenlijk zat…het kwam me behoorlijk bekend voor! Da’s idd een behoorlijk stukkie reizen, incl. een overstap (als dat maar goed gaat).Ben je al met de cursus Fries begonnen? Ik las dat bnk alle PC’s voorzien kunnen worden van Rûtsje XP. Sterkte aldaar!C ya!

  10. Jeanette zegt:

    Tja, die scenario’s in je fotoalbum bieden wel een oplossing, maar die is wel heeeeeeeeeel drastisch…Hou het dan maar bij dat biertje (of mag dat niet in de trein?)

  11. de heksenbezem zegt:

    LAPPPTTTOOPPPIIEEEEE aanschaffen! ;)Groetjes Tru & Co.

  12. Harold zegt:

    Hey Pé, bedankt voor de ‘essentiële’ update op mijn blogje🙂.Btw, ik doe het niet met UMTS, heeft geen zin omdat de dekking in de trein waardeloos is, zeker in ‘mijn contreien’. Gewoon ‘ouderwets’ via GPRS van de Samsung-flipfoon, blauw tandje in toestel en notebook. Werkt prima zolang de hoeveelheid data binnen de perken blijft.Overigens heeft ‘het spoor’ een dedicated mobile netwerk, GSMR genaamd. Prima dekking in de trein, daarbuiten niet. Helaas niet bruikbaar voor doorsnee mobietjes, want het netwerk maakt gebruik van de 800 MHz-band. Tot zover een tipje van de sluier wat betreft mijn werk…. C ya!

  13. *Mijn Dochter En Ik* zegt:

    sow zeg, pffffffffffffffff…toch een heel fijn weekend voor je!!!liefs carry en kaylee

Geef een reactie

