Eigenlijk………

Goed beschouwd slaat spaces eigenlijk totaal nergens op, we zitten met z’n allen (nou ja bijna) … De hele zooi hier met veel omslachtigheid te verneuken.
 

Volkomenverneukt

Eigenlijk zou het veel makkelijker zijn om gewoon een webpagina te bouwen waar je naar hartelust alle elementenen in onder kunt brengen, mediaplayers, flash slideshows javascripts etcetera etcetera , maar ja wat is er nou eigenlijk leuker dan te probreren om de boel hier een beetje uit haar fatsoen te trekken , het houd je per slot van rekening van de straat  

 

Dit bericht werd geplaatst in Column. Bookmark de permalink .

14 reacties op Eigenlijk………

  1. jojo zegt:

    je heb gelijk P ….spaces zijn voor dummies als mij…maar ik vrees dat ik wel al een beetje de kriebels krijg van die beperkte mogelijkheden…moet je weer op zoek naar een slimmert die weer iets leuks ontdekt …(en zelfs dat lukt me niet )…heeft om om de regels van de spaces heen te kunen breien ..een echte site bouwen lijkt me veel leuker..dat intreseerde me eerst nooit ..maar door dit hier ….ach …het is eigenlijk allemaal volkomen-cut…het enige leuke is ….ik me wel vermaak met de andere spacers…je heb er echt wel bezondere ..lieve ..gekke …en kunstenaars ..tussen zitten…en saaie …zoals ikkie …pfff ..vies zelf beklag he?…meen er ook niks van ….groetjes jolanda .

  2. Leandra zegt:

    Ja… goed van ons hè… en dan zitten we nog te drammen als een "tooltje" wat we hebben omdat MSN de boel niet goed afgeschermd heeft afgepakt wordt ook.Feitelijk is het gewoon humor ;-)Dus wat nu??? Exit spaces en allemaal zelf bouwen??😛

  3. Misty zegt:

    Fijne maandagWerkweekend zit er weer op Ben volop bezig met verbouwen en schoonmakenWeinig tijd voor berichtjes maar als het even kan doe ik het

  4. olga en mario zegt:

    hallo, ik ben aan het proberen om muziek in myn mediaplayer te krygen, en heb nu heel veel sites gezien. en nu kom ik ook ff op jou space, dus ik laat gelyk ff een berichtje achter. gr olga

  5. olga en mario zegt:

    zo was ff druk bezig, maar ik zal toch ff een berichtje achterlaten. nog een hele fyne week.gr olga

  6. Misty zegt:

    sttttttttttttniks zeggennu weten ze allemaal waar ikmee bezig ben in het weekendwhahahaha Xxx mis

  7. Misty zegt:

    Zou je me misschien willen helpen via msn?als je dat wilt wil je me dan toevoegen op je msnmistyangel23@hotmail.comAls je niet wilt is het ook oke hoorGroetjes en tot hoors liefsss Misty

  8. olga en mario zegt:

    hoi hoidank voor het berichie terug. nee, de madiaplayer staat er niet op. iniedergeval niet de muziek. zou je me daar mee willen helpen?gr olga

  9. soon this space will be deleted zegt:

    Hi,Via Space-Center kwam op deze site en had een vraag over de digitale klok.Het is gelukt om de digitale klok in m’n weblog te zetten. Maar hoe zet ik die in een module….Zodat deze permanent blijft?B.v.d.Groet van Orangefreak!

  10. Sella zegt:

    Zoals je ziet ben ik op je site geweest. Zeer indrukwekkend hoor. Ik zal vaker op je site te vinden zijn. Groetjes . alles sleget.

  11. olga en mario zegt:

    hoi hoinou, met een beetje hulp heb ik nu een mediaplayer op myn space, maar ik had all1 een ander clipje erop gewild. ik heb een leuk klipje in myn mediaplayer, maar hoe kan ik die in myn mediaspeler op myn site krygen?gr olga

  12. willy zegt:

    Hoi Drs .P machtig clipje gevonden over msn :hilarisch http://www.virtualearthinfo.com/videos/080305_virtual_earth_short_noscreens.wmvNog een fijne dag hoor !Hier is het droog hoor aan zee!Groetjes Willy !

  13. Tamara zegt:

    ik vind het heerlijk aangezien ik pc blond ben om toch de dingen die ik voor elkaar krijg op me space te zetten ik blijf me best doen (i love spaces) haha hug kwek

  14. kippie zegt:

    kom weer een verhaaltje brengen,en als je het niet leuk vindt om een verhaaltje onder je log te krijgen waar sommige problemen mee hebben kom het me gerust vertellen dat je het niet leuk vindt dan kan ik er rekening mee houden en hoeft er niet zo een explosie van opgekropte woede naar mij toe te komen zoals laatst gebeurt is door iemand anders,thnxHet begint bij het begin er was niets ,toen verscheen er een jeugdboerderij waar 2 mensen leefden:Moses en Alibabamaar die hadden van de giftige appel gegeten en toen waren ze in slaap gevallentoen begon het plots keihard te regenen en toen stond Noach daar met zijne speedboot en met zijn dierenweet gij trouwens waarom noach maar 2 stuks van elke diersoort meenam?wel hij was niet verzekerd tegen derdenmaar toch door de regen was iedereen verdronkenbehalve Jezus die weer eens het stoeferke ging uithangenen die had toen het water veranderd in rode wijnen toen kwam Jonas den doper en die had al de water opgezopen zodat Mozes daar door kon met zijn Jodenmaar die Jonas den doper was toen zo zat dat hij mensen begon nat te gooien met wateren natuurlijk vonden de mensen da nie fijn dus hebben ze zijne kop aan een kruis gespijkerdmaar toen kwamen er net op tijd 3 wijven uit het oosten en die hadden broodkruimelkes gestrooid om de weg niet kwijt te gerakenmaar Jezus kwam daar weer aan en die had die kruimels in vissen en hij zei…STA OP EN LOOP…en toen waren die vissen weg…en die wijven wisten nie waardat ze vandaan kwamen dus moesten ze bij Maria in de stal gaan slapenmaar Maria was zwanger maar nie van Josel maar van de barmhartigde Amerikaan want die zong altijd "Maria ver stop saying Maria" en da kwam uit de Musical"Jezus Christ superman"en toen kwam die Baby daar aan en ze wisten niet waar ze da schreeuwlelijkske naartoe moesten brengen dus hebben ze hem met pek en veren in de sloot gekieperden die koeien waren zo geschrokken dat ze 7 jaar geen melk konden gevenen de romeinen dachten "nu gaan we ze eens goed beetnemen we veroveren dat kot"maar ze hadden zich miskeken want er was een klein dorpke dat zich telkens dapper bleef verzetten want die hadden een toverdrank en da had prof. barrabas gemaaktmaar die zat int gevang en iedereen was aant roepen"BARABAS VRIJ,BARABAS VRIJ"en keizer pilato die was toen juist zijn handen aant wassen terwijl Jezus daar met zijn smerige poten over het water aant lopen was toen hebben ze hem aan een kruis genageld

Geef een reactie

