Space zoals het bedoelt was

Toch wel leuk dat ‘retro spacen’.
Allemaal een fijn weekend toegewenst.
 
 
Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

10 reacties op Space zoals het bedoelt was

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    fijn weekend kanjer ik ga een weekkie weg zie mijn space Knuf Moon

  2. Annajee zegt:

    retro spacen .. ?? quick and easy noem ik dat :Djij ook een fijn weekend !

  3. ikke zegt:

    gaaaaaaaaaaaf deze space!!!ik zit te vogelen met dat muziek en het lukt me nog niet!!kuzzzzz dars

  4. Harold zegt:

    Ik moet toegeven…het heeft wel iets ‘puurs’…:-)C ya!

  5. Unknown zegt:

    heyyyyyyyyy ik kom je ff een fijn weekend toe wensen maar je ook gelijk bedanken,want ik weet jij dat we allemaal die extra code’s aan jou te danken hebben,ik in ieder geval ben er erg blij mee thnx Drs.P groet rob

  6. Unknown zegt:

    wat ik normaal nooit doe dat doe ik nu,en dat is terug reageren,ik las net je bericht maar je bent te bescheiden en ook een no- nonsens mannetje maar je bent een kei samen met die andere waar je het mee doet,anders hadden wij spacers nooit zo iets moois kunnen hebben.jij hoort 1 te worden in de Hall Of Fame.thanx rob

  7. mirjam zegt:

    he p ik heb de nieuwste tools ingevoegd op me space (tweaks etc.) is er ook ergens een (ned.) handleiding van? zou wel fijn zijn ik hoop dat ik wat van je hoor groeten mirjam

  8. W. zegt:

    moet nog ff oefenen als er iemand is die tijd er voor vrij wilt maken mij mee te helpen hoorik het wel haha waar kanik de kleurcodes vinden duhhhh ja ach

  9. Caro zegt:

    Ik vinnum mooi zo!!,jij ook een fijne avond nog en een goeie Zondag!!!,liefs,Caro.

  10. Nick zegt:

    hai drs p, ik ben weer even mn space ronde aan het surfen, ik wens je nog veel space plezier toe en nog een fijne zondag…groetjes Nick

Geef een reactie

