Bigsister is watching you

Show-time

 

bigsister webcam

 

Teneinde om niet teveel van mijn bandbreedte te gebruiken

toch een kijkje in de Volkomen-Cut studio

 

Dit beeld wordt om de 15 minuten ververst
niet dat er veel gebeurt .

Dit bericht werd geplaatst in Entertainment. Bookmark de permalink .

12 reacties op Bigsister is watching you

  1. willy zegt:

    Waaw toffe studio zal toch eens er moeten over nadenken om dat programma :uninstall wife 1.0 aan te schaffen en een computer studio in de plaats te nemen !lolGroetjes Willy !

  2. Caro zegt:

    Wauw!!!,leuk!!.En wat een heerlijk huppelmuusiekkie!!.Ik wens je alvast een fijn weekend!!,liefs,Caro.

  3. Annajee zegt:

    Mooi !!! gaan bij jou ook lampjes aan ?🙂

  4. Jessica zegt:

    Piepppzzzzz….. Ha Ronald…grinnnnn….. tja af en toe werkt het niet goed… Het is de bedoeling dat als je er op klikt je gelijk in mijn msn komt…. en je wilt me vertellen dat jij dit niet weet..grinnn ??? Eigenlijk moet je ook zien of ik online ben of offline… Bij iemand anders werkt het weer perfect… met dezelfde code… bij mij natuurlijk, werkt het dan wel dan niet… woehahahha….Wens je nog een fijne avond… en ps…. waarom krijg jij je achtergrond zo mooi grijs.. *snik* doet het bij mij niet…. dat is toch de inner background color??? grrrrr…hihi.. ja ik is blond…Liefs Jessica

  5. W. zegt:

    hoi hoi ik heb ook geprobeerd om mijn webcam op de weblog te zetten hij heeft het eventjes gedaan heb er later maar een foto opgezet dacht LAAMAAR weer bij werkt dat allemaal niet haha

  6. Harold zegt:

    Hmmmzz…ben je toch door mijn 2048 bits encryptie heengekomen? Hier allemaal sneeuw en wat je op mijn space hebt uitgevreten is helemaal fraai!😀 Ikke niet begrijpen….leg me dat es uit?

  7. Harold zegt:

    Als ik de lijst ‘foute boel’ wijzig in ‘Certified member of editspace.tk’….laat je me dan met rust?😛

  8. MoontjeNijmegen zegt:

    nee de batterijen waren leeg van de camera ;o)p.s ik ben vanaf zondag eeen weekkie weg ff de achterhoekse vierdaagse lopen knuf + Kus vooor je spaarboekkie

  9. Valerie zegt:

    ik zie niks😦 kan dat??hallo koko, tof met die webcam, allez het idee alvast! ik zal nog es terug moeten komen om nog es te kijken of er wat te zien is? dadadada! en prettig weekend!!! XLa FiLLe

  10. Leandra zegt:

    Je studio is een darkroom??? Spannend :-PBTW: ik was niet dronken… ik was nog niet eens aangeschoten…. later wel maar dat kwam omdat ik steeds een biertje in mijn handen geduwd kreeg… snap er nix van (A)

  11. de heksenbezem zegt:

    Ik zie alleen een zwart vlak met een paar spikkels! Maar wens toch je een fijn weekend! Morgen kom ik wel terug om te kijken hoor! See Ya!

  12. W. zegt:

    Ik zou je graag willen toevoegen als je een gekke bek voor me hep :)Join je mee op the Gekkenbekken parade

Geef een reactie

