Kom soms tijd tekort

Veel reacties enImage hosted by Photobucket.com zelf weblogs schrijven

dan kom je tijd tekort om

andere spaceskunsten te
bekijken.
Het wordt tijd dat ik weer eens wat ga rondsurfen en wat reacties achterlaat

Want ik voel me behoorlijk
asociaal …..Sorrie 

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

28 reacties op Kom soms tijd tekort

  1. kippie zegt:

    ojee maar als ik mijn statistieken kijk zie ik wel vaak jou naam voorbij spacen …..ben jij dat egt? of eeehhhh mensen die iher zijn en jou lijst afgaan? jah ach als we het er toch over hebben kan ik dit best vragen toch ? ik bedoel als we het over reacties heebben?whahahaha nou eeehhhh zie je wel weer voorbij spacen

  2. Nelleke zegt:

    och alles went joh en wat die flauwe grap weet niet waar je het over hebtliefde maakt lankmoedig :–))

  3. kippie zegt:

    o jammer whahaha ik wil je best elke dag zien hoor hahha maar eeehhhh thnx voor de reactie kuzzzz en je bloemetjuh natuurlijk hi ciao

  4. paulina zegt:

    zo ging het mij nou ook had helemaal geen tijd meer om rond te kijken bij andere spacers las je wel es hier en daar in gb maar dacht ga ook ff langs gezellig..je space is zeer leerzaam en te gek zeg die media window player!!! een hele fijne surf avond en tot space laterzz kus en knuf paulina

  5. MoontjeNijmegen zegt:

    je hebt het gewoon druk druk druk en nog eens druk en dat weten de meeste wel ;)Knuf uit Nijmgen

  6. MoontjeNijmegen zegt:

    je hebt het gewoon druk druk druk en nog eens druk en dat weten de meeste wel ;)Knuf uit Nijmgen

  7. de heksenbezem zegt:

    Nee asociaal doe gewoon! Je heb het altijd druk met de groep en ik begrijp het wel hoor!! Kom gewoon ff bij jou kijken. Groetjes Tru & Co.

  8. willy zegt:

    Hela dat kan niet kwam je niet voorbij deze morgen om 05.20 of was het grote broer?lolWilly !

  9. Harold zegt:

    Reactie? Dreigement zul je bedoelen :-P….gelukkig heeft mijn netwerk voor jou een extra beveiliging…afscherming van het fysieke ‘woon’adres :-DC ya @round!

  10. Misty zegt:

    Fijne nachtHahaEn een goeie dinsdagXxX Misty

  11. jolanda zegt:

    hahaha is tog niet erg dat je over twee weeken naar dit koude kikkerland moet hihi aardige mensen hoor en uh hihihi creatief chatten kan maar is het niet hoor heb het er wel beetje raar staan nouw ik ga weer eens en wens je hele fijne dag [middag] dat is het nu al weer groetjessssss kus knuf van mij jolandaaa

  12. Merel zegt:

    wow echt echt:|… ben spakeloos..😛 echt leuk die die .:| dingen.: tweak, windowsmedia player etc…😎 het enige wat ik nu NIET hoop = dat dit ook weer geblockt of weet ik veel wordt door weet ik veel wie:@…maja.. nu heb ik blij dat ik ut heb:Dgroetjes!!!

  13. mariska zegt:

    Hoi hoi,Ik zag bovenstaand bericht staan en begrijp dat je het druk hebt . Toch bedankt dat je het allemaal doet en ons "spacers" helpt bij het nog mooier maken van de spaces.Je bent een schat….Groetjes Mariska

  14. Leandra zegt:

    Wanneer kom je weer eens bij mij?? (A)

  15. willy zegt:

    Publiciteit op space mag dat ?lolNee hoor ben geen prentjes kwijt hoor !lolWilly.

  16. *Mijn Dochter En Ik* zegt:

    he, jij daar, met je bruine ogen, whaha..maakt niks, het lijstje wordt er niet korter op he…liefs carry

  17. betty zegt:

    Jij bent niet a-sociaal maar druk bezig om voor ons al die kunstjes te ontdekken waar onze spaces mooi van worden. Bedankt hoor jongen. Betty

  18. W. zegt:

    Ik ben zelf op vakantie geweest moet iedereen ook weer eens bezoeken vandaar dat ik hier ook weer eens ben beland hahaha zag bij iedereen nieuwe snuiserijtjes en heb ze zelf nog niet op mn space gezet komt nog wel.alles op zn tijd.Groetjes Wisp

  19. Boswachter zegt:

    heej ben jij nou die beroemde ( ahum drs P??) Goh.. hmm

  20. Valerie zegt:

    hééééééy, ik ga binnenkort ook zeer weinig tijd hebben om te spacen! dus als er nieuwe dingskes zijn , tell me é :-p :-p Ja die prentjes op mijn space zouden normaal gezien moeten gaan? misschien laadt het bij jou heel traag :-s , of misschien zie ik ze alleen :-s nou jaBedankt om je linkje toe te voegen aan mijn linkpagina!!! xxx La FiLLe

  21. willy zegt:

    Goede morgen zie dat u ook zo’n leuk ding gekregen hebt proficiat !lolNog een fijne dag !Willy!

  22. §and®a zegt:

    Een Goede Morgen..Hoop toch nog ffies dat je langs komt hahaJe ben wel geweest???doei en bedankt voor de vele tipss op je space.zoals jij zegt hoppa;)

  23. woman zegt:

    en ik maak ff tijd… om jou dag te zeggen… vanavond is het dus zover -> Hawaiian Girl goes Turkey ;-P

  24. kippie zegt:

    jah gossie meine hee kon je dat niet eerder zeggen nu sta je weer onderaan omdat ik netjuhs cut ervan had gemaakt poe hee

  25. Harold zegt:

    Leuk gerestyled met de Powertools…kost alleen veel tijd, wat weer ten koste gaat van het maken van een blogje :-)C ya!

  26. mariska zegt:

    Ik vind het wel leuk hoor als je mijn space bezoekt. maar ik heb zelf ook niet zoveel tijd en link altijd via de space van leandra naar jou, mag ik jou in mijn space of fame zetten? Een ere plaats zeg maar..? Ik hoor het welgroetjes mariska

Geef een reactie

