Fijn weekend :-

 Actuele temperaturen Nederland  

actuele temperatuur

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Actueel zicht Nederland 

 

Zicht

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Betere weergave bij de site van het KNMI 

Dit bericht werd geplaatst in Volkomencut. Bookmark de permalink .

10 reacties op Fijn weekend :-

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    ziet er niet best uit jij ook een fijn weekend knuf moon

  2. Annajee zegt:

    Weer of geen weer, jij ook een fijn weekend !!

  3. willy zegt:

    Knap gedaan hoor !Kun je ook voor hogere temperaturen zorgen ?Nog een fijne dag hoor !Willy.

  4. willy zegt:

    Hoi Zal het ens erop zetten ,geef een seintje als u het gezien hebt.Ps:is jamaicaanse canadese !lolWilly.

  5. willy zegt:

    Begrijp er geen bal van bij mij zie ik dat de weblogs over quotes allemaal de foto’s zo’n twee centimeter opgeschoven zijn en de bleke achtergrond tonen ,enkel deze ontwerpen ?Willy .Laat het nog eventjes staan omdat Spanky het gisteren wel opgemerkt heeft .

  6. de heksenbezem zegt:

    Gewoon laten staan hoor! volgens de weerberichten wordt het volgende week boven de 20 graden!!!! Je geluid is niet optie maal te horen! Maar wel toppie blogggiiieee! Fijn Weekend Tru. & Co.

  7. willy zegt:

    U hebt toch een dweil klaar liggen ?lolWilly .

  8. kippie zegt:

    ik wil zomerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zoek die goede weer kaar is op

  9. Unknown zegt:

    ik heb die code bij me favoos gezet hoe je die media player kan instaleren en wou je dat toch even zeggen vind ik wel zo netjes,want ik zag het al bij somige spacers en zal het gaan proberen te doen.thnx voor deze mooie link en tip.groet rob

  10. Jose zegt:

    ….😦 .. jij emigreren ?… ikke erg jaloers…:'(.. hmmm ik ga gewoon met je me .. hihiKuskus ikke?

Geef een reactie

