Xtra Gadgets om te space met widgets te voorzien

Je had ze mischien al opgemerkt, dankzij een tip van Leandra® in

het SpaceCenter ben

 ik er meteen mee aan de slag gegaan, ze is blijkbaar zo slim geweest om bij Slim langs te gaan.
Wordt me nog een klus om dat in Jip en Janneke-taal uit te leggen. .

PS: credits zijn niet echt duidelijk, toch zit hier waarschijnlijk het officieele spaceteamgebeuren team achter. Op de Nederlandse beschrijvingpagina zal ik trachten de nodige credits neer te zetten, als ik iemand vergeet pechgehad .

 

Later meer …

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

13 reacties op Xtra Gadgets om te space met widgets te voorzien

  1. Leandra zegt:

    Volgens mij heb ik het je al in J&J-taal gemaild… dacht ik??

  2. willy zegt:

    Mooi gedaan hoor ,ben nu vlug gaan zien of er iemand "zorba" gevonden heeft zoek intussen reeds vijf uur naar dat "kreng" !lolWilly !

  3. Harold zegt:

    Volgens mij kwam deze Slim uit de USA….

  4. Harold zegt:

    Die Slim is wel slim, helaas kan ik er weinig meer van maken dan een kalender waar Powertoys op 10 augustus is ingekleurd. Echter…5 augustus werd er ergens al melding van gemaakt, en wel hier: http://spaces.msn.com/members/thespacecraft/Blog/cns!1pBU8QRvZvOfXG4QTjpv_GFg!127.entry Read & weep….Overigens kwam de tipgever uut Drenthe geleuf ik ….

  5. Harold zegt:

    Au, je staat op mijn tenen…ik heb het (al) na 1 poging opgegeven lid te worden van de bewuste groep… ik kan het dus niet checken….

  6. Harold zegt:

    Misschien is het beter het hele creditsverhaal te vergeten, die lijst wordt langer dan de omschrijving van het leuke speeltje…laat een ieder die het gebruiken wil daar vooral gebruik van kunnen maken, zonder voorbehoud van lidmaatschap…wel hulde voor diegene die tracht het tooltje in gewone mensentaal uit te leggen, dat soort zaken is aan mij niet besteed😉.

  7. Harold zegt:

    Hmmzz…een plekkie in the hall of fame zit er voor mij niet in geloof ik. Maar ik ben in ieder geval gisteravond niet voor niets tot 1.18 uur opgebleven. De handleiding ziet er goed uit….

  8. Harold zegt:

    Owja…wat mij betreft sluit ik dit ‘hoofdstuk’.

  9. Annajee zegt:

    hier word ik wel vrolijk van !! hartstikke mooi, dankjewel hè !! ga er op proosten in Maastricht zometeen :-))))

  10. Leandra zegt:

    okee…… we zijn er uit….Ik had het bij ]-[@rold vandaan die mij per MSN en mob ff helemaal bijgewerkt had gisteravond…Naar aanleiding daarvan heb ik het verhaal op het spacecenter geplaatst en een meel volgegooid.Het zie er naar uit dat het idd allemaal bij spacecraft in Washington state vandaan komt… bij Microsoft zelf dus..We zijn er weer helemaal…. discussie gesloten.Greetz…

  11. cathleen zegt:

    hoi mooie spacehet lukt me nog steeds niet om zo te krijgenmaar ik blijf proberengroetjes cathleen

  12. Tamara zegt:

    hahaha ja heel leuk ik heb nu een tweakomatic op me space maar hoe gebruik ik dat ding hahahaha (ik zei toch dat ik pc blond ben ) hahahahah hug kwek

  13. anisa zegt:

    heyy leuke space!!leuk gedaan!!!!¡¡¡kom je ook op mijn space?en een reactiej geven?¿

Geef een reactie

