Ondertussen bij Hoevelaken…

Wel drukkend….

hoezo ge-irriteerd?

 

Ze checken ook alles zelfs je ip-adres..

Dit bericht werd geplaatst in Reizen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Ondertussen bij Hoevelaken…

  1. Leandra zegt:

    Daar reed ik…….. Zag je die Maserati 3200 GT????Dat was ik dus niet😛

  2. MoontjeNijmegen zegt:

    hey kanjer sorry heb het ff druk gehad met ruud maar toch snel een kussie en knuffie komen geven aan je Moon

  3. willy zegt:

    Een goedemorgen tof clipje !Weet ondertussen nog niet wat Canada betekend moet het ooit geweten hebben maar mijn geheugen laat mij meer en meer in de steek ,teveel medicatie denk ik !lolWilly .ps:nog een fijne dag .

  4. kippie zegt:

    whahaaha ben blij dat ik de weg niet op hoef ppfff zou ik me nog meer opfokken denk ik , ben al aardig opgefokt dus blijf lekker thuis hahhaa lolzzzz maar eehhh alvast een heel goed weekend met hoop ik een beetje meer zonnestralenliefs marianna

  5. kitty zegt:

    He gaaf heb hem erop staan ,eindelijk word het weer spannend in spaceland,weet niet waar de cretids heen moeten ,maar wel gaaf !!!!!!!!!!Gr……………….. Kitty

  6. Annajee zegt:

    ow, cam eraf gereden ?? maar kwam eigenlijk zeggen dat ik de code van dat rode randje ff van jou heb geleend de mijne bleef eerst maar steeds grijs😦

Geef een reactie

