Paintshoppen

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik kan wel stellen dat

wanneer je een weekendje met

‘Verfwinkel versie 9.0’

bezig bent het eigenlijk niets

voorstelt , ik mag wel stellen

dat het nog makkelijker werkt dan ‘kladblok’

 

 

   Ik ben maar met poesieplaatjes begonnen

 

 

 

 

‘Sorry, we are unable to complete your task at this time. The MSN Spaces service is experiencing difficulties. Please try your task again later.’ Zo die is nieuw zeg….

Dit bericht werd geplaatst in Hobby. Bookmark de permalink .

12 reacties op Paintshoppen

  1. kippie zegt:

    nee pcies en het is dan ook wel makkelijk als je de animatie shop erbij hebt dan kan je er weer wat meer mee…………….gossie meine zegt tie weer fout gevonden probeer het later op nieuw aaaaarrrhhhh nou eeehhhh je weet wat je te doen staant he? whahahah

  2. kippie zegt:

    ohw valt mee gewoon 1 x pppffffff

  3. woman zegt:

    Maar Jij bent tenminste weer veilig terug en ik moet nog vertrekken… volgende week woensdag en jaaaaaaah… naar Kemer ;-sEn wat is nu weer Verwinkel versie 9.0… een concurrent van Le Duc???😀

  4. woman zegt:

    Tssssssss ik zie nu pas dat er staat Verwinkel versie 9.0… ik las het als VerWENwinkel hahahahahahaha (maar wat is het?)

  5. kippie zegt:

    ik kick vooral op die geweldige dagen plaatjuhs maar ja die reacties doen het bij mij ook inderdaad beter ….dus ach hier ben ik weer hoeveel keer wou je er 1?

  6. kippie zegt:

    nou schiet al op he? met deze erbij al 4 van mij en 2 van hawai nog wat ……..kickeeeeee lekkerrrrrr gitareeeeeeewhahaha

  7. Jeanette zegt:

    Nou ik heb ook liever een verwenwinkel hoor, dat gedoe met verf geeft vaak zo’n geklieder😉

  8. Jeanette zegt:

    Het begint hier eigenlijk meer op een een chatwinkel te lijken…

  9. kippie zegt:

    ja die verwen winkel lijkt me ook wel wat , ja en ach een beetjuh chatten hier en daar op de spaces moet kunnen helemaal als je kickt op reacties toch? whaha hee maar weet je wat je ook kan doen ? dat zie ik ook vaker …gewoon hier terug reageren joh …snappie je geeft je antwoord gewoon hier op je eigen log . zo spaar je ook reacties en dan lijkt het nog wat whahahahahahahahahahahahaha

  10. Misty zegt:

    Zie liever een schoon ventjuh hier!XxX misty

  11. Jeanette zegt:

    Nee, tuurlijk geloof ik niet dat je dit zelf geverfwinkeld hebt, jij bent beter in filmpjes monteren😛

  12. willy zegt:

    Knap gemaakt hoor !Zoiets hebben ze bij ons in Belgie niet in de zoo hoor !lolGroetjes Willy !

Geef een reactie

