Opmerkelijk….

 Ja ik had hem nog

Citaat

Opmerkelijk….

Opmerkelijk..

Sommige mensen hebben erg

veel reacties op hun weblog

Wat blijkt meestal…?

 Ze zitten tegen zichzelf in het commentarenblok te lullen .

Dit bericht werd geplaatst in Volkomencut. Bookmark de permalink .

7 reacties op Opmerkelijk….

  1. Misty zegt:

    Ik zet het er wel in maar praat er nie bijHahaha

  2. Marielle zegt:

    ik voel me echt zooo niet aangesproken…😛

  3. Leandra zegt:

    Whahahaha ja hoor…… ik geef zelf een keer antwoord in mijn space……. lol

  4. kippie zegt:

    whahahaha gewldig …dat je hem nog had dan , go for it …eigenlijk ben je best wel grappig………en toch wel leuk diezelfde gedachte ….nu ga ik egt me bed in pppffff zit taken te kijken kan je dat? die serie over de aliens? van steven spielberg? vindt het helemaal gewldig heb hem nu helemaal dus gedown load en hoef dan geen week te w88 heerlijknou eeehhh tot space weer en alweer slaap lekker kuzzz

  5. Diteke zegt:

    Mag ik dan de uitzondering zijn die de regel bevestigt? ;-P

  6. betty zegt:

    Voelen zich misschien eenzaam en dan een eigen reactie is toch een reactie. Haha. Groetje Betty

  7. Caithlin zegt:

    Hahahaha, echt? Tssssss!!!En in gastenboeken? Maar hoe kun je dat zien dan, dat ze tegen zichzelf praten? Met het IP-adres?Groetjes Caithje

Geef een reactie

