Mocht je mij en nog iemand missen

 

Drs.P en Volkomen-Cut en nog iemand zijn voornemens…

 

Volkomen-Madagascar

om te gaan emigreren..

Volkomen Suid-Afrika

De keuze is nog niet gevallen, het wordt of Madagascar of Suid-Afrika

Nog even sparen en overleggen

als we weg zijn sturen we een kaartje, want of er internet is weten we niet Drs.P. & ….

 

Dit bericht werd geplaatst in Reizen. Bookmark de permalink .

9 reacties op Mocht je mij en nog iemand missen

  1. de heksenbezem zegt:

    Geef mij het bovenste plaatje maar!! HEERLIJK!! Neem gewoon een laptop mee!! Want van mijn verslaving wil ik niet af hoor!😉

  2. Angélique zegt:

    WHaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!Alles goed ….stuur geld???hihi

  3. willy zegt:

    Tja dat klinkt erg verleidelijk ,ook de maagden eilanden zijn niet mis ,naar het schijnt ! lolJa "server error "is weer terug van weg geweest ,had hem vanmorgen al te pakken !Nog een prettige dag !Willy !

  4. willy zegt:

    Hi had daarstraks een bezoeker dacht dat het u misschien zou interesseren http://www.eric-swanson.com/Eric-MsnSpacesUpdateList.aspxGroetjes Willy .

  5. kippie zegt:

    mmmm ohw beetjuh veranders hiero vond dat andere toch overzichterlijker , maar ik wil wel mee naar zuid afrika hoor lijkt me wel wat ….wanneer ga je? ohw ik kom gelijk ffies een lief hondje brengen…..http://www.erotracks.com/scripts/anna/crashfun/loetje/films168/policedog.wmv

  6. Leandra zegt:

    Geen internet??? Hmmz.. volgens mij moet je dan nog een stukje verder emigreren… maar keep us posted zou ik zeggen.

  7. rita zegt:

    Ik ga zowiezo 1maand naar zuid-afrika in januari 2006..heb al veel kandidaten die mee willen om mijn koffers te dragen lol…prachtig ginder hoor..rita

  8. jdd zegt:

    eeehm ga maar naar suid-afrikA (HEB IK JE HELPEN BESLISSEN?)

Geef een reactie

