Weer helemaal in de mode …

spaces are cutted

Gisteren deed hij het nog, maar ik heb even mijn PC herstart

Dit bericht werd geplaatst in Volkomencut. Bookmark de permalink .

4 reacties op Weer helemaal in de mode …

  1. Jeanette zegt:

    Ja euh… moest je dan niet je pc opnieuw opstarten en dan doet-ie ’t weer… ofsowiets… ;-))))

  2. willy zegt:

    Ja heb dat indertijd ook nog meegemaakt !lolEen fijne zondag nog !Willy .

  3. Valerie zegt:

    Heb ik vandaag zon 500000000 keer gehad é, aarhOm je haar van op te eten:'(:-pLa FiLLe

  4. Astrid zegt:

    Whaaaaaaaaaaaaaaaa hier heb ik dus net een stukje overgeschreven op m’n space……pff krijg er wat van….baai de wee…ik kan ook geen foto’s meer toevoegen, krijg dan ook die vervelende error te zien. Help please hahahaha..tot sinas Drs..breek em doormidden !

Geef een reactie

