Zomaar een eigen gedachte..

‘Achterhaalde ballades’

Voor 1989 was alles veel overzichtelijker, maar door de ‘val van de Berlijnse muur’ is het volgens mij toch een chaos geworden. De vijand was de Sovjet-Unie ja de Russische beer ook al met die atoomwapens.

Liederlijk vond het ‘vrije westen’ dat die landen maar eens met ons mee moesten doen.

En nu ?? Tsjah Herman van Veen zong nog .. vanmorgen hoorde ik dit bericht, de bom valt niet..

Nou als er meer stront op deze wereld is tussen de 2e WO en nu dan weet ik het niet.

Ik wist tenminste waar ik aan toe was, blauw , rood en geel (nah chinees eet ik nog steeds wel).. Maar voor de rest kan ik wel stellen dat alles een beetje ontwricht is.

Zullen we hem weer opbouwen ?

Die koude oorlog was mischien zo gek nog niet.

< geheim blokje

Drs.P. denk soms ..

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

3 reacties op Zomaar een eigen gedachte..

  1. Jeanette zegt:

    Benieuwd wat ze er bij Al Qaida enzo van denken.

  2. willy zegt:

    Een goede morgen !Ja u bent niet alleen die dat denkt ,maar ginds denkt de overgrote meerderheid van de ouderen met nostalgie terug aan de tijd van toen !Voor hen was het toen inderdaad beter !Maar het grote probleem voor de "vrije" wereld ligt niet daar ,maar in China ,hoe meer zij gaan industrialiseren hoe meer wij hier met de gebakken peren zullen zitten !Groetjes en nog een prettige zaterdag Willy !

  3. MoontjeNijmegen zegt:

    je bent op dreef kanjer knuffies + kussies voor je spaarboekkie http://i18.photobucket.com/albums/b148/privemoontje/Tags/moon001.gif

Geef een reactie

