Bij de volgende log …

Ben ik hierboven weg

drs.P. die zoveel weblogs wel weg zwaar laden vind.

Dit bericht werd geplaatst in Computers and Internet. Bookmark de permalink .

3 reacties op Bij de volgende log …

  1. Unknown zegt:

    Sprookje is inderdaad werkelijkheid, maar niet zoals je denkt.De vrouw zonder naam heeft nog steeds geen naam….Helaas….

  2. woman zegt:

    Euhmmmmmm… heb ik de fiets weer terug maar mis ik nu hier wat??? Je bedoelt toch niet die leuke diddle waar ik toch steeds even op mo├ęt klikken al is dat niet de bedoeling ;-p en die mij steeds maar weer betoverd ???

  3. Claudia zegt:

    huh? Jammer

Geef een reactie

