Amsterdamned Inspection

webcam city amsteramned

Druk F5 voor update (PS zag je die man net ).

Dit bericht werd geplaatst in Mobiel. Bookmark de permalink .

10 reacties op Amsterdamned Inspection

  1. Marielle zegt:

    Nét te laat :P(die auto die ik nu zie rijdt écht veel te hard!)Hey maar eh – Drs. P…Kun jij me helpen misschien?(oh god – daar gaan we weer)Maar eh… dat blogshares he… dat liep prima…ik zag mn space steeds meer waard worden…maar.. nu heb ik me ook maar even aangemeld (en zelfs in mezelf gehandeld) ;-)maar eh.. ik heb nu een spider error…en dat terwijl ik toch echt de html-code in mn space heb gezet… (maar nu las ik dus:The resulting page will show you the code that you need to include on a permanent part of your blog (must not be in a frame, and should not be in a blog entry). On your blog’s template, add that bit of code without making any changes to it.")Mijn vraag aan jou is dus – gezien ik er van uit ga dat jij dit vast wel weer weet:wáár moet ik die code dan wél plaatsen??

  2. Marielle zegt:

    écht suf!!ik had mezelf dus beter niet ana kunnen meldenwant voor die tijd registreerde ie dus wel alles…tsssmaar.. bedankt voor de tip😉

  3. Marielle zegt:

    ana.. klinkt ook gelijk zo ranzigaan bedoelde ik dus🙂

  4. Merel zegt:

    whaga..:P en waar heb je dat nouw weer vandaanleuk hoor, mensen in amsterdam bespieden:P

  5. nieske zegt:

    erg leuk hoor hihihifijn weekendgroetjes nieske

  6. Unknown zegt:

    waarom geen cam bij jou ?Rivella

  7. kippie zegt:

    nou zeg zeker net weggerend was zeker snelle jelle …..zo weer een reactie erbij whahahahah maar leuk amsterdam …hier ffies wat andershttp://www.g4mes.nl/games/fun30.phpkuzz

  8. Marielle zegt:

    hey een mini!!

  9. Marielle zegt:

    zag je mij net?!

  10. Edith zegt:

    Dit is echt kikke!!Gr. Edith

Geef een reactie

