Komkommertijd

 

 

 

  Kom

KomKommer-Tijd hé??

   

Volkomen-komkommer

 

 

 

 

Met dank aan Marc , die de code gaf op http://www.editspace.tk 

Mag ook in schijfjes

Dit bericht werd geplaatst in Amusement. Bookmark de permalink .

22 reacties op Komkommertijd

  1. Leandra zegt:

    Ja das waar… maar komkommer kan ook lekker zijn…

  2. Nelleke zegt:

    tis maar wat je er mee doet heNelleke

  3. willy zegt:

    Tof gedaan hoor ,nu zie ik het potentieel er van hoor !Beet is dat niet dat magazine over de hengelsport ?Groetjes Willy .

  4. Unknown zegt:

    ik mis je Doctor.P ik hoop dat je weer snel mijn hartje komt reparerenje bent vreemd maar oh zo lekker Rivella

  5. willy zegt:

    Is OK hoor mensen die weten wat ze doen houden zich daar niet mee bezig ,maar het lijkt wel te werken die return to papa functie !lolHeb die code van Marc ook al uitgeprobeerd geeft mooie resultaten .Groetjes Willy.

  6. Unknown zegt:

    ok het is komkommer tijd,ook voor mij en dus ga ik onder het genot van een drankje overal de logs lezen,voor zo lang ik het vol hou.mot nog ff kwijt zeer veel info hier thanx.groetjes rob

  7. Nelleke zegt:

    geen plaatje!!!!!!!!! ttttttttssssssssslinke soep trouwens als tie kapot is

  8. Nelleke zegt:

    lekker stuk hey

  9. Unknown zegt:

    hey, mooie site trouwens. Toch heb ik een vraagje, hoe heb jij die diddl bovenaan je space gekregen?grtjs a dreamer x

  10. marlies zegt:

    hey!Kronkels heeft niet al te lange tijd geleden ook een logje gewijd aan komkommertijd.Helaas is het ook nog eens suf weer….heb je niets aan. En komkommertijd en naar weer…bah!(*maar gelukkig, er blijft altijd wat te zeuren!)Groetjes

  11. Unknown zegt:

    kom je voetje vrijen ( zie mijn space) oh nnee laat maar zitten Rivella

  12. MoontjeNijmegen zegt:

    http://i19.photobucket.com/albums/b196/marsmeisje/Dagen/friday.gifFijn weekend Kussies en knuffies voor je plakboekkie

  13. willy zegt:

    Een prettig week-end !Willy !

  14. woman zegt:

    Heeee die peeee… wat ben je ook weer lekker creatief… zélfs in komkommertijd ;-P enneuh… die kleuren passen oook weer zo leuk…😀

  15. woman zegt:

    hahaha mafkees😉 Maar het rode axaslot komt me wél heel bekend voor… thanks Sherlock… nu heb ik eindelijk beeldmateriaal ;-pJij ook een heel fijn weekend😉

  16. Unknown zegt:

    Hallootjes,Danke 4 u reactie lolJij ook een lkkr weekend gewenst! :)greetzzz Tam.

  17. Nelleke zegt:

    hebbie die komkommer nog niet op?????hey!!!!!!!!!!!!!! fijn weekendNellekeen bedankt voor je bezoekjes

  18. kippie zegt:

    zomer stop , winterdip.komkommertijd? what’s next? kwamkwammertijd? whahahaheel fijn weekend

  19. kippie zegt:

    zomer stop , winterdip.komkommertijd? what’s next? kwamkwammertijd? whahahaheel fijn weekend

  20. kippie zegt:

    ja ik denk je gaat voor de reactie dus ik zal maar twee keer doen whahaha nee joh werd een foutmelding dus moest nog een keer proberen en ja voor dat ik het wist stond tie er twee keer nou ja beter zo als anders toch? eigenlijk wel grappig vorige keer wou ik reageren bij iemand bleef tie fout meldingen geven en dan moet je mij hebben met me ongeduld ik bleef klikken ik d8 ja daaaaggg nu zal die er staan ook pppfff stond tie er 6 x whahahaha dus eehhhhh zo erg ben ik vandaag niet lolzzzzzzz

  21. Juf Kronkel zegt:

    Beetje wel!

Geef een reactie

