Fijn weekend allemaal

Ik wens iedereen een fijn weekend zag dat er al veel langs waren geweest, dankjewel.
 
Helaas ben ik niet in een erge space-stemming… dus ik kom even niet langs.
 
ik heb support gemaild , althans op de hoogte gebracht  via http://groups.msn.com/feedback.msnw
 
Als het géén storing is bij groepsmsn trek ik mijn conclusie.
 
 
 
Kalm aan en lekker weer en fun toegewenst. Drs.P.
 
update: blijkbaar hebben ze de groep weer online gezet  juist nu www.editspace.tk niet te bereiken is.
Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

5 reacties op Fijn weekend allemaal

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    hé jij ook he kanjer enne Kussiessss en knuffies voor je spaarboekkie

  2. W. zegt:

    gelijk hebbiegreetzzzzzzzzzzzz Wisp

  3. Jolene zegt:

    Je hebt het gefixed , proficiat !!!

  4. Unknown zegt:

    p.s waar blij dat BIGSISTER t-shirt nu voor dag 4 van de 4 daagse ;o)Knuffies + Kussies voor je nieuwe Likboekkie

  5. Unknown zegt:

    Have a Nice Weekend Doctor.P xxxxxxxxxxxxx Rivella

Geef een reactie

