Egalité Fraternité Liberté, en Pickwick thee

Quatorze Julliet

Vandaag 2 minuten stilte ja hee ik blijf niet aan de gang, daar houd je gekken niet mee tege

Op 14 juli 1789 werd de Bastille, een gevangenis in Parijs, door het volk bestormd…

Uh vandaag 14 juli herdenken onze eu-bondgenoten hun verlossing van de koninkjes en keizertjes de la France. Eigenlijk lieten ze veel kopjes rollen om dit te bewerkstelliggen, dus zo modern is dat gedoe in Iraque niet.

 

Met andere woorden Vive la Guillotine

 

De uitvinder van dit revolutionaire apparaat heeft zelf proefondervindelijk zijn hoofd er ook onder moeten leggen, helaas weten we nu nog niet of het erg humaan is zoals hij beweerde, want praten kon hij toen niet meer…

Meer over al dat gedoe vind je hier

met de groetjes van de 3 musketiers en drs.P.

Hoe je tekst weer langs de plaatjes krijgt kun je lezen op www.editspace.tk

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

10 reacties op Egalité Fraternité Liberté, en Pickwick thee

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    ik zeg niks meer LOL nog 1 voor je spaarboekkie ;o) is ie al vol :Penne waar blijft nu mijn t-shirt ;o)

  2. de heksenbezem zegt:

    Wil ik net ff in de groep gaan kijken is die weg?? Bewust of gewoon er vanaf r.t? Groetjes Tru. & co.😉

  3. de heksenbezem zegt:

    ger.t bedoel ik hahahahhaa

  4. Unknown zegt:

    ben je met je space bezig ,op dit moment?

  5. de heksenbezem zegt:

    ZZZooooooooo ook niet normaal!

  6. Unknown zegt:

    ho,ho ,waarom ben je boos?ik snap effe niet,schrok er van ,,groetjes harma

  7. Unknown zegt:

    hihih oke, ik begrijp jou nu wel ,tja zonde van de tyd ,en inzet.en je moet ook nogstraks slapen,,,geen nachtmerrie krijgen he ,, groetjes harma

  8. Unknown zegt:

    heeeeeeee ,ik ga slapen ,ik wens je veel sterkte ,en rustig aan he,doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  9. Diaan zegt:

    SnotverrrrdeSnotverrrrdeSnotverrrrrrDorrieeeee!!!!!!Wát zijn die lui an het kl**ien..!!Je mag zeker geen groups hebben die spacen té leuk maakt…omdat ze zelf niet zo creabea zijn,zeker…grrrrrr..!Onvoorstelbaar dat jouw group zomaar verdwenen is…!!Is er ergens een plek waar we een klacht kunnen indienen..??!!! Dit kunnen ze toch niet maken..!!!!!….gggggrrrrrOmmmm!!(Zou het ook zo kunnen zijn dat éen of andere jalourse ziel het op je voorzien heeft en ervoor gezorgd heeft dat je group is verwijdert?????)Mooi K*T hoor….gelukkig hebbik me net aangemeld bij je nieuwe groep…gheheh…tizzz me gelukt hoor lieverd!!Thanx…ik ben af en toe zooooo blonT én Kippeg…gnifff…!Nah..ik hoop dat alles gewoon toch nog weer op z’n pootjezzz terecht gaat komen…Alvast een heel mooi Weekend gewenst!!Dikke KnufffKuzzz..Diaan..

  10. ღ♡Astrid♡ღ zegt:

    Hoi Pee,Ben net weer back van vakantie…Is de groep pleite.. Ze zijn lekker aan het kl*te daaro de laatste tijd ggrrr. Zet je een groep op met super goed succes veel werk en tijd aan besteed zitte ze nog te ouweh**ren. Tis nooit goed.Mare nog van plan een nieuwe te beginnen?? ;)Wens je vast een fijn weekend!!Liefs Astrid

Geef een reactie

