Hete dinsdag tip (toets)

Natuurlijk wil jij ook veel hits , daarom deze supertip, ga naar je eigen space, doe een wasknijper om je F5 functietoets of beter nog, leg er een baksteen op, je pagina word dan continue ververst , (refreshing) en succes gegarandeerd

F5 refreshing

"If Elvis is still alive..

He should be dead near now"

Deze tip is geheel voor eigen risico. Drs.P. en het Volkomencut-team.

 

Druk escape om de maagd het zwijgen op te leggen 

 

Je gratis entreekaartje sinds 21 januari 2005 : counter customizable free hitNedstat Basic - Gratis web site statistieken Eigen homepage website teller

Dit bericht werd geplaatst in Volkomencut. Bookmark de permalink .

7 reacties op Hete dinsdag tip (toets)

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    p.s hoeveel mensen betaal jij om dat op je spaces te doen behalve mij dan Kussssies + Knuffies Moon

  2. Claudia zegt:

    haha, da’s nog eens een tip!

  3. Diaan zegt:

    hey hey Pey,Allereerst congrats met je mooie bezoekersaantal..!!Ten tweede mooi ‘volkomen handig’….klik ik derop..wordt ik mooi doorgesluisd…nieuwe gemeenschap en blablabla..maarrrrr…iks blonT hè…kom er nie uit wáar ik me moet aanmelden/inschrijven voor de nieuwe gemeenschap…!WHELLLLP..WHELLLP…(desnoods betalen we bij…gniff..!)Wil je me asjebliefffff helpen/duidelijkheid geven over hoe en waar ik me kan inschrijven/aanmelden…gheheh…Mijn dank is groot…oh grote pey….ghahahahaha!(maark meen het wel!)Take Care & Take It Easy…Dikke Knufff…Diaan..

  4. Unknown zegt:

    lieve schat je ik heb 5 weken plat gelegen met een zere rug dus daarom maar 200 km maar met steun van goede en lieve vrienden waaronder een paar spacers moet ik het redden ;o)Dikke Knuf van ©Moontje’s Vierdaagse

  5. Marian zegt:

    Hoi Ronald,de TIP van de dag hoor:-))Zeg ik neem even een time-out dwz dat ik weer "actief"op mijn Space ben als de kids hier weer naar school toe gaan.Wens je ook een fijne zomer toe Ronald!!Kussss Marian

  6. Jessica zegt:

    Ha Ronald… grinnnn….Nu weet ik ook hoe jij dat gedaan hebt.. hihi.. en ik heb de maagd even het zwijgen opgelegt… woehahahahah…Mooie dag vandaag… en toedeloe..!!! Liefs Jessica

  7. Unknown zegt:

    die filmpje vind steeds leuk ,moet ook vaak naar kijken,ennne hoe gaat het pubertje??hihihih

Geef een reactie

