Volkomen-Feest voor wat het waard is :-)

Ik schrok me een hoedje 

100.000 internal hits

Vannacht is blijkbaar de 100.000-e interne hit gevallen , tsja kan niet meer uitzoeken wie het was want staat inmiddels op 103.425 ofzo

Dus champagne voor wat de interne hitz waard zijn

Drs.P. heeft overigens begrepen dat alcoholsmileys verboden zijn of ontmoedigd worden door de regering dus dan maar koffie .

Dit bericht werd geplaatst in Hobbies. Bookmark de permalink .

15 reacties op Volkomen-Feest voor wat het waard is :-)

  1. anita zegt:

    Zooooooooo kzal ff de eerste zijn om je te feliciteren :Pkissiehhhhhhhhhh Me

  2. MoontjeNijmegen zegt:

    1 fles maar ingeslagen oeps wel weinig hoor met dagelijks zoveel bezoekers geef mij maar dan een BIERTUUHHHHHHHHHHHHHHHHKnuffies + Kussies Moontje

  3. Jolene zegt:

    haha ik zit wel op 1000 :-))

  4. MoontjeNijmegen zegt:

    ik lust geen Rivelaa solly alleen bier of koffie ;o)Knuffies Moontje

  5. Jeanette zegt:

    Zoiets moet je inderdaad op gepaste wijze vieren :-))

  6. Leandra zegt:

    Congratulations !!!

  7. Unknown zegt:

    Drs. P ik heb nu ook een space maar sorry ik blijf voor de rest anoniem Bye Rivella

  8. tina... zegt:

    hoi ik kom ff trg spieken… liefs en xxx tina

  9. Bosnimf (gevoelsbeestje) zegt:

    eeey toppie VANHARTE!!!knuff ikke

  10. Irene zegt:

    Harstikke gefeliciteerd dan maar..ik zit geloof ik al over de 20.000 bezoekers…vond dat eigenlijk al veel….100.000…wel errug veel hoor!!.dat haal ik niet in denk ik(teminste deze week niet:)Hahahaha…fijne dag nog!Liefs,Irene.

  11. Bosnimf (gevoelsbeestje) zegt:

    hmmm Ik heb toevallig nog een flesje champagne in de koelkast verborgen😛 ijs en ijskoud …mjammieslokje:D beter als koffie met dit warme weer hoor:Pknuff ikke

  12. Marielle zegt:

    hóe doe je dat toch?!

  13. Marielle zegt:

    oooh hoe onbeleefd en onattent: ik had éérst moeten beginnen met: gefeliciteerd!! (dat woord type ik echt nóóit in 1 keer goed!)GEFELCITIEERD(nou, zie!! ik laat ‘m gewoon zo staan hoor)

  14. Marielle zegt:

    maar maar maar.. hoe krijg je het voor elkaar dan dat 167 mensen naar jouw space linken?ik bedoel: zó leuk ben je toch niet?!:Pen eh.. hoe krijg jij die kleine afbeelding bij je naam??

  15. Rob zegt:

    Volkomen zinloos natuurlijk, maar wel volkomen lekker…..Daar doen we het allemaal voor toch?GreetzZRob

Geef een reactie

