Volkomen……….. Handig

Klik plaatje klik .

 

Volkomenhandig

Als u begrijpt wat ik bedoel….

Dit bericht werd geplaatst in Computers en internet. Bookmark de permalink .

5 reacties op Volkomen……….. Handig

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    volede ik het aankomen dat je hem nodig had whaaoooooooooooo Gaaf ;o)Dikke Knuffies Moontje

  2. anita zegt:

    Rooney mijn bekkie valt open……..tjee wat gaaf om te zien dat je je met psp bezig houdt grinnnn kijk maar uit t’is verslavend hoor whahahahaVind de gemaakte creaties schitterend, mijn complimenten,liefs aniet

  3. MoontjeNijmegen zegt:

    Uh hij en psp ???????????????/ DREAM ON daar heeft ie zijn personeel voor wat ie heel slecht betaald DIKKE KNUF MOON

  4. Jessica zegt:

    Joehoe.. grinnn hier is Jes weer effuh.. Bedankt voor je reactie.. Was wel even van slag ja, en boos.. maar is weer over..!!! Ach en eigenlijk is het zielig.. grinn maar daar dacht ik twee dagen gelden niet zo over.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…See U.. and Take Care.LIefs Jessica

  5. cathleen zegt:

    hoi mooie plaatjeverder wens ik je een fijne daglekker weergroetjes cathleen

Geef een reactie

