Een volkomen-lekker weekend toegewenst

Doe het met bloemen

Volkomen-Cut wenst iedereen een lekker weekend

aan het weer kan het niet liggen…

Zeg het met bloemen Drs.P.

Dit bericht werd geplaatst in Weekend. Bookmark de permalink .

4 reacties op Een volkomen-lekker weekend toegewenst

  1. Marian zegt:

    Volkomen lekker,dat zal wel lukken!Ik snap niet wat jij telkens hebt met mijn Space hoor,dan weer slaat je PC op hol,dan zie je weer dat hij breder is dan 1024 pixels,ik wel wel een 19 Inch scherm maar daar kan het niet aan liggen,toch vreemd telkens.Ja jij bent inderdaad heel erg goed in techniek,ik ook redelijk,met de PC dan, bij mij komen ze ook regelmatig aankloppen,maar bij lange aan niet zo ver dan jij!! Petje af hoor………liefs en geneit van je weekend,Marian xxx

  2. MoontjeNijmegen zegt:

    hmmmmm een bos bloemen houd ze vast jammer hoor het was zo,n gave LOL maar bill kan dat niet aan he ;o)Dikke Knufs Moon

  3. bianca zegt:

    dat is een mooi bosje bloemen ja.hahahahahaha.groetjes bianca

  4. Femke zegt:

    Volkomen lekker indeed, jammer van dat bloemetje… daarom zit ik tegenwoordig bij web-log, hoef je tenminste niet alles te censureren ;-)Anyway, femme heeft een lekker weekend gehad, drsP. ook?

Geef een reactie

