About 7/7 over 7 juli 2005

Keep up your head

  • Allereerst mijn medeleven voor burgers die er niets mee te maken hadden.
  • Oké klinkt cliché-achtig maar ik meen het, heb het scenario niet in de la liggen zoals onze grote heren zoals Bush (war against terrorism), Baalkendende , Chirac etcterera..
  • En nu , bommen gooien grensjes bewaken extra op rugtasjes letten..? Laat me niet lachen deze radicalisten, die geschift genoeg zijn om zichzelf op te blazen laten zich niet weerhouden door zulke maatregelen.
  • Infiltreren met kleine eenheden, handelen zoals zij doen en dan van binnenuit afbranden is de enige taktiek, die mischien zou kunnen werken. Praten en onderhandelen doe je niet met deze terroristen die alleen de taal van onschuldigen te doden verstaan.

Just my humble opinion

Morgen weer gewoon een volkomenlekker logje Drs.P.

die dan ook even over spaces raast met het Volkomen-Cutteam.

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en politiek. Bookmark de permalink .

8 reacties op About 7/7 over 7 juli 2005

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    he niet mijn rugtasje waar ik meewandel hoor ze mogn alles pikken maar niet mijn ZUIGTASdikke knuf moontje

  2. Mirella zegt:

    hoi hoibedankt voor je reactie op mijn space…nou, nee ik ben nog niet zo ver dat ik filmpjes op mijn space kan zetten…helaas heb ik er gewoonweg geen tijd voor2 zoontjes en een beetje veel werken en me tijd is op..maar wie weet komt het er nog eens van,groetjes van Mirella

  3. Annajee zegt:

    Hooooi,Wou je even een fijn weekend komen wensen, maar het plaatje wat ik daarbij in gedachten had past totáál niet bij deze log … van dit soort dingen (London) wordt een mens toch niet vrolijk, ik tenminste niet……eerder zorgwekkend (waar moet dat toch heen???) en idd die arme, onschuldige mensen weer…….Groetjesss

  4. Bosnimf (gevoelsbeestje) zegt:

    Inderdaad errug stil in spaceland…ga ook nog niet slapen hoor! Kwam nog ffies langs om je een toppie weekend te wensen.:pdikke knuffel ikke

  5. Carin zegt:

    ja, echt afschuwelijk. Ik heb er geen woorden voor ..Karin

  6. Unknown zegt:

    Wat is gebeurd is heel tragisch.Zou er wat veranderen.Met die lui dioe het nu voor het zeggen hebben en die jij al noemde……..Nee.Wat houdt dat in.OP naar de volgende aanslag……….hellaas.Prettig weekend gewenst.

  7. Patricia zegt:

    DIKKE KNUFF MOONJE

  8. willy zegt:

    Volledig mee akkoord ,maar ik vrees dat dit "fenomeen" enkel nog meer uitbreiding gaat nemen naarmate de ontevredenheid van bepaalde bevolkings groepen of religies zal toenemen ,en extra controles en dergelijke zal ook het gevoel van onveiligheid laten toenemen en evenredig de rassenhaat aanwakkeren ,dit alles hebben wij in grote mate te danken aan de globale politiek van bepaalde landen en wij de gewone man in de straat zijn de onschuldige slachtoffers v/d gehele zaak.Willy .

Geef een reactie

