Gaat weer lekker…….

Explosies in centrum Londen (video)

Uitgegeven: 7 juli 2005 10:37
Laatst gewijzigd: 7 juli 2005 15:01

LONDEN – Het centrum van Londen is donderdagochtend getroffen door een serie terreuraanslagen. In zes metrostations en een dubbeldekbus zijn explosieven ontploft. Volgens de eerste berichten zijn minstens twee doden en driehonderd gewonden gevallen. Exacte cijfers ontbreken door de chaos in de Britse hoofdstad. De Britse politie heeft verklaard dat het om een ‘grote terroristische aanval’ gaat.

 

Lees hier meer..(nu.nl…)

of hier ………….(bbc-uk…)

 
Dit bericht werd geplaatst in Volkomencut. Bookmark de permalink .

12 reacties op Gaat weer lekker…….

  1. betty zegt:

    ik volg het nu via de tv..afschuwelijk wat er is gebeurt..onschuldige mensen zijn er dupevan …heb er geen woorden voor..

  2. Terry zegt:

    Never thought somebody will like my codes, thank you! Btw, the content positioning trick is already out of work…T_T

  3. MoontjeNijmegen zegt:

    wordt nu al gesproken van 40 doden en 1000 gewonden :o( Maar ben jij verbaast dat dit gebeurd ik niet meer eigenlijkExtra Dikke Knuf Moontje

  4. woman zegt:

    Tja… what can I say… see my weblog…

  5. Leandra zegt:

    Snap Er Nix Meer Van

  6. Ellysterretje zegt:

    Ja,Het is wat he, je ziet het, het gebeurt weer.Jammer dat het alleen zoveel onschuldige mensenlevens pakt.Wat een impact dit heeft op die mensen. Vreselijk.

  7. Ellysterretje zegt:

    Mijn logje van 7 juli heeft niets te maken met wat er vandaag is gebeurt. Wilde een logje maken met foto’s van de soap atwt. Had er eigenlijk niet over nagedacht, en het is nog niet klaar. Geen leuke plaatjes nog.En ik weet iets wat jij niet weet? Dat kan bijna niet.Je gaat naar instellingen en bij weblog instellingen zet je reactie toestaan uit.En je mag het best kenbaar maken in de groep hoor, zoiets als mededeling ofzo.Mag ik nu weten hoe jij dat doet met Merlijn, als je op die haai drukt? Voor mijn dochter?Groetjes Elly

  8. budo-san zegt:

    hoy Drs.P.even geleden….kom je even een heel goed week-end wensenen bedankt voor je regelmatige bezoekjes,ja spaces nu …blijft toch fun hoor !!!!!heel veel grtsFrank

  9. Marian zegt:

    Ja het was me het dagje weer wel gisteren!!Leuk detail op je profiel overigens,heb ook nog even terug gelezen en ben benieuwd wat er uit de bus komt als jij gaaat PSP-en:_)) Nee zonder gekheid je bent niet helemaal vreemd aan dat programma toch??Ronald ik wen sje een fijn weekend,Liefs Me Marian dus xxxx

  10. de heksenbezem zegt:

    Ja is niet noraal he!! verschrikkelijk!!! Maar eventjes wat anders : Hey Hallo ben ik weer eens voor de verandering!! Ik wil graag : http://spaces.msn.com/members/volkomencut/ hij heeft wel aan gegeven dat het niet van spelletjes hou! Maar daar hebben wij maling aan! Hij mag ook wel eens in het zonnetje gezet worden!! Hi, here i’m again i would like too nominate http://spaces.msn.com/members/volkomencut/ he doesn’t like games (as he said!!) but never the less want to put him in a little sparking sun light!!Hall of fame europe!!!Fijn weekend! Tru.

  11. kippie zegt:

    vage shit weer zeg maar…..gewoonweg klote , erg ,afschuwelijk,gaat me boven mijn pet enz gewoon ongelofelijk wat er een mafkezen zijn op deze wereld waar gaan we heen? vraag ik me wel eens af en tot hoever gaat het door enz en ja ik blijf me gewoon verbazen ja dat er nog steeds van die imbecielen rondt lopen ja wat voor aan ander zeker al heel normaal is geworden nou sorry voor mij niet ik vindt het nog steeds niet normaal ……..allemaal onschuldige mensen dood en gewond waarom? wat hebben die ermee te maken met al die klote politiek gerichte mafketels en ga zo maar door pfffff komt er ooit een eid aan? of komt er nog een wereld oorlog? of zijn we straks allemaal van de aardbodem verdwenen? zomaar

  12. Marielle zegt:

    volkomen kut!

Geef een reactie

