Geen log

Een dag niet gelogd..
..Is een dag meer geleefd

Oké typical Dutch…

   

 

Meende toch echt dat het een sparta was…

Dit bericht werd geplaatst in Spreuken enzo. Bookmark de permalink .

11 reacties op Geen log

  1. willy zegt:

    Of omgekeerd een dag niet geleefd ?Groetjes Willy .

  2. Ellysterretje zegt:

    Hoi DRS PPEven een vraagje…………………..Dat Merlijn poppetje, hoe doe je dat. Leuk voor bij mijn dochter op haar space.Groetjes Elly

  3. Unknown zegt:

    whaaaaaaaaaaaaaaa typisch amsterdams zeker dat filmpje echt gaaf zeg ik heb hem een paar keer bekeken.groet rob

  4. Lorenzo zegt:

    hoe doe je dat tovenaartjr op je spaces,,??

  5. willy zegt:

    Echt grappig !Groetjes Willy !Ps :een fijn week-end !Trek er een paar daagjes op uit !

  6. ann zegt:

    ik zie natuurlijk weer niets.. grr..ik doe de pc uit en ik ga ff leven or grijnsssxxx audrey

  7. Jessica zegt:

    grinnnnn…. lachuh dan… en die slagzin is helemaal te gek… was mijn favo maar dan anders..hihi..Wens je en mooi zonnig week-end toe..Liefs Jessica…!!!!http://x4.putfile.com/6/1740757379.gifen een poezieplaatje..

  8. Marielle zegt:

    hey maar zeg.. staat me vaag iets bij dat jij er pas rond 16 juli (??) weer zou zijn…?ben je niet veeel te vroeg?ben je het vakantieland uitgezet😛

  9. Loes zegt:

    Heerlijk wat een humor, dank voor je lach:P

  10. ronald zegt:

    ik wil je even bedanken voor het leuke filmpje

Geef een reactie

