Over tot de orde van de d@g

Geen idee hoe ik

de layout van de tekst nu moet doen maar okee , bij gebrek aan beter gaat drs.P. maar eens PSP leren, dus bereid je maar voor op gore dingen. Dat betekent natuurlijk wel dat ik niet meer zoveel kan webloggen. Maar mijn vakantie weblog komt nog dus houd je vast. vraag me wel af waarom die tekst niet om het plaatje gaat maar zal wel een ‘feature’ uit Redmond zijn, ben er wel blij mee

Dit bericht werd geplaatst in SEX. Bookmark de permalink .

6 reacties op Over tot de orde van de d@g

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    Succes met leren ik leer al 4 jaar en ben ik een beetje bijgeleerd komt er weer een nieuwe versie van PsP uit en kan ik weer opnieuw beginnen hoe hou je een blonT meisje van de straat zo dus ;o)Dikke Knuf + Kussies Moontjehttp://i19.photobucket.com/albums/b196/marsmeisje/Hugs%2001/hmhugkis.gif

  2. kitty zegt:

    Hoi Hoi ,helaas die plaatjes naast mijn space zijn nog uit die goeie ouwe tyd ,maar ze zakken steeds verder naar beneden,door de nieuwe weblogs die er bij komen ,ik kan de logs van jouw niet vinden,waar het inzit ,heb jij een oplossing ervoor ???? dan hoor ik het graag !heb er meer die naar een oplossing zoeken !Héél veel gr………………Kit

  3. betty zegt:

    Is ook heel leuk hoor. Dank je voor je rectie op ik zie je. Ik weet helemaal niet of dat ding klopt. Het ip adres in ieder geval wel. Verder heb ik van systemen niet zo’n verstand. Groetje Betty

  4. ann zegt:

    ik snap er gewoon niets vna dus ik blijf gewoon erg blondtxx audrey

  5. carola zegt:

    oke,ben ik dan,maar nog geen teller,en nu

  6. gea zegt:

    hoi hoi ik ben zo brutaal geweest jou space als leuke space op die van mij te zetten *mag dat*? anders haal ik hem er weer af:D groetjes sientjuh

Geef een reactie

