July 4th – 4 juli Independence day / onafhankelijkheidsdag??

Spaces schijnt , tenminste dacht ik een weblogdienst te zijn. Doorgaans hebben weblogs het karakter om
een vrije mening te verkondigen binnen de daarvoor geldende wettelijke grenzen…Microsoft biedt ons echter een dienst aan die blijkbaar aan eigen wetten en regels moeten voldoen..
Je kunt je dan gaan afvragen wat moet je in hemelsnaam met een space ‘ruimte’ die je niet naar eigen inzicht kunt benutten… Dit zal de reden zijn dat ik maandag 4 juli een zwarte weblog publiceer
Hoezo independent? Me dunkt zijn er andere alternatieven die meer vrijheid bieden.
Ik besef dat microsoft zonder reclame etcetera dit ook niet aanbiedt, maar om nou alle ‘leuke’ dingen de kop in te drukken gaat mij echt te ver.
Nog 1 druppel en ik ben weg, in het besef dat microsoft er geen traan om zal laten, sterker nog een big smile zal ze rond het gezicht geven, wellicht halen ze me er zelf wel af.
Maar daar zal ik dan ook geen traan om laten, er zijn andere alternatieven dan aan de leiband (lijdband) van een zwaar
afgebakende dienst als spaces.msn te lopen

 Is getekend Drs.P.

Publicatie onder slechte modemomstandigheden

Bigsister is watching you

Deze log is vrij om te te kopieeren of in je weblog op te nemen!

ik kan momenteel niet reageren sorry alleen inbelmodem😦

Dit bericht werd geplaatst in Volkomencut. Bookmark de permalink .

29 reacties op July 4th – 4 juli Independence day / onafhankelijkheidsdag??

  1. MoontjeNijmegen zegt:

    Ik zeg niks waarschijnlijk het verstandigste ;o)maar niet weg gaan ik kan mijn SpaceKnufs niet missen :o(Dikke Knuf Moontje

  2. mirakels zegt:

    DRS.P.ik heb de weblog gelinkt maar ik hoop wel dat we blijven bestaan ook al doe ik nog weinig met mijn spaces toch leer ik veel van U en anderen ik hoor of zie wel wat er uit kom ik hoop wel dat we nog lang door gaan groetjes jose

  3. Merel zegt:

    ^o) waar slaat deze actie op eey,ten 1e: volkomencut blijft!!ten 2e: het enige wat ik tegen Microsoft nu kan/ga zeggen is… #@$#%$#@%&!@%*$%

  4. kitty zegt:

    Als ze niet willen dat je weg gaat moeten ze je steunen ,kom ff bij me kijken ik ben een log begonnen ,dan gooien ze ons er allemaal maar vanaf Maar het is mijn log en daar doe ik mee wat ik wil ,alhoewel er is een tepeltje te zien bij een foto van mij ,stout hé !!!! mag eigenlijk niet !Ik sta achter je……. KitIk hou mijn mond niet !!!!!!!!!!!

  5. Drs.P. zegt:

    Aan Kittyzelfhier.. ik kan je space niet laden zit met inbelmodem tot dinsdag😦

  6. kitty zegt:

    nou dat is ook volkomen kut ,oeps typ foutAls ze mee doen zijn we maandag allemaal zwart Wat denk je doen de gesloten spacies ook mee !!Gr……………Kit

  7. Eric zegt:

    Ben het mee eens log ook op mijn space gekopieerd

  8. betty zegt:

    Hallo ik heb je log gecpieerd naar mijn space, Ik had hem eerst via Kitty maar als ik er iets aan toevoeg wordt mijn space helemaal zwart. Ik heb er dus dit keer niets aan toegevoegd . Maar weet dat ik je steun. Betty

  9. Odilia zegt:

    Hallo Ik ben het helemaal met je eens straks kunnen we verdulleme hellemaal niets meer gaan ze nu alle dingen die we bedenken en leuk zijn blokkeren kunnen we onze lol op zeg.Odile

  10. MoontjeNijmegen zegt:

    whaaaaaaaaaooooo mijn mb gaaan zo wel snel met dat doorgelinkt hmmm extra knuf maakt wel weer goed dus kom maar brengen ;o)Knuffies en Kussies Moontje

  11. kippie zegt:

    pfffffffffffffffffff nah ja zeg jij bent gek ik bedoel ja microsoft is raar bezig ja kunnen waarschijnlijk niet hebben dat er slimmere onder ons zijn ….maar zal je daarom gaan? ttsssssss laten ze je zelf er maar af gooien dan……zie je dan wel weer ……voorlopig ben je er nog dussssssssssssssssssssssssss

  12. linda zegt:

    ik neem hem ook mee naar mijn space..ik had me gal al gespuugd in mijn log dus deze kan er ook nog wel bij !!misschien een optie als werkelijk iedereen hem bovenaan zijn log houdt,dan moeten ze ons allemaal gaan boycotten blijft er weinig over van het hele space gebeuren!fijn weekend nog !!groetjuhs lin

  13. Unknown zegt:

    heey R,Je bent er weer, Welkom back. Tjah, ik zag het nu pas want ik heb momenteel weer de zoveelste writersblock!! pff, heb het ff gehad!! ben aan vakantie toe!!!greeetzzz…SuGa

  14. Jessica zegt:

    pffffffffffffffffftttttttttt….. word er ook zo moe van..!!! Zo ben je met iets leuks bezig en floep…. grinnnn had nog één java applet op mijn space.. ik dacht effuh iets veranderen.. grinnnnnn had ik beter niet kunnen doen…grrrrrrrrrrrr ben het helemaal met je eens.. Maar wie heeft hier de machtspositie???? en wie zijn de poppetjes aan de touwtjes???Wens je nog een fijne avond..Liefs Jessica

  15. betty zegt:

    Ik moet je toch even vragen, gebeuren er bij jou ook vreemde dingen met je space sinds je dit geplaatst heb.Er verdwijnen bij mij steeds hele lijsten, weblogs en artikelen, meerdere keren is mijn space niet beschikbaar. Haha het lijkt wel of bill nu al aan het emmeren is. Maar wij blijven jullie steunen hoor. Groetje Betty

  16. willy zegt:

    Heb mijn eigen mening over het microsoft ventje ,heeft in het verleden nog lekkere taart in zijn gezicht gekregen !lolWat ik wilde vragen kent u soms de bedoeling van de volgende webside :http://blogshares.com/blogs.php?blog=http%3A%2F%2Fspaces.msn.com%2Fmembers%2Fvolkomencut%2FGroetjes Willy !

  17. Claudia zegt:

    Heeee je was er weer! TOF!

  18. ღ♡Astrid♡ღ zegt:

    Helemaal mee eens, heb hem ook gekopieeerd naar me Space.;)Liefs en Groetjes Assie…..

  19. Unknown zegt:

    je staat al een poos bij me doe dit graag,had al eens probs met ze waarna een flinke mail ontwikkeling is ontsaan.maar sinds ik je item heb gelogd krijg ik steeds meer probs met van alles en nog wat.kan vaak niet eens me eigen space op,maar schijt op die pannekoeken.

  20. Unknown zegt:

    dit is me 2de poging om te reageren,want sinds ik je log heb door gelinkt naar me ontvang ik steeds meer probs,maar ik heb schijt aan ze,heb al eens in discussie getreden met ze via meerdere mails,maar blijf je steinen zowel in me logs als in me gastenboek.groet rob

  21. Unknown zegt:

    ik mag zeker niet reageren dit is me 5de poging.ik heb je log al lang bij me gelinkt en sinds dien ben ik zelf ook vaak niet openbaar en verdwijnen er lijsten of alles is door elkaar gegooid door die zielige sukkels,ik had toch al mot met ze en heb overal voor de zekerheid een back up van.go go en reken altijd op mij.groet rob

  22. kitty zegt:

    Ik heb waarchijnlijk een code waar je space breder van word ,want ik zit naast mijn space ,hij is breder ,jammer dat je niet kan kijken !!!!!!!Ik laat het wel staan ,(als ik er niet af gemieterd word )Gr………..Kit

  23. willy zegt:

    Ja het is vandaag hun feestdag daar !Hopelijk zullen ze beginnen te snappen dat hun "American dream " voorbij is en dat het meer en meer "The land of the not so Free "wordt !Willy .

  24. kitty zegt:

    Als ik beide codes tegelijk gebruik, kom ik onder mijn space ,met een héle brede ????? Maar dan zit ik met de kleur ?????????als ik nu de bovenste weghaal ,word die aan de zijkant breder ????????Gr…………..Kit

Geef een reactie

